فعالیت ۱۹۳ صندوق رأی در حوزه انتخابیه سمنان
کد خبر: 3864695
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳

فعالیت ۱۹۳ صندوق رأی در حوزه انتخابیه سمنان

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرماندار سمنان، با اشاره به تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات اسفندماه سال‌ جاری، گفت: برای انتخابات مجلس یازدهم حوزه انتخابیه سمنان، مهدی‌شهر و سرخه ۱۹۳ صندوق رأی خواهیم داشت.

فعالیت 193 صندوق رأی در حوزه انتخابیه سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی فرمانداری، سیدعباس دانایی، فرماندار، شب گذشته، 25 آذرماه در نشست ستاد هماهنگی برگزاری انتخابات فرمانداری با بیان اینکه حوزه انتخابیه سمنان، مهدی‌شهر و سرخه ۱۹۳ صندوق رأی خواهد داشت، گفت: برای شهرستان سمنان با توجه به جمعیت و وسعت ۱۳۴ شعبه رأی‌گیری پیش‌بینی‌ شده است.

وی ادامه داد: برای مهدی‌شهر ۳۹ شعبه و برای سرخه ۲۰ شعبه پیش‌بینی‌شده که در این راستا ۵۴ نامزد برای کسب یک کرسی مجلس از این حوزه انتخابیه نام‌نویسی کرده‌اند که تکلیف تأیید صلاحیت‌ها به‌زودی مشخص می‌شود.

فرماندار سمنان نظارت برای جلوگیری از تخلفات تبلیغاتی زودهنگام نامزدهای انتخاباتی را یکی از اولویت‌های ستاد انتخابات در حوزه انتخابیه سمنان، مهدی‌شهر و سرخه دانست و گفت: مسائل مختلف انتخابات و هماهنگی‌های لازم برای تأمین الزامات آن، از دیگر مواردی است که باید به آن تأکید ویژه‌ای کرد.

به گفته دانایی، ایجاد شور و نشاط برای حضور گسترده مردم یکی از رسالت‌های دستگاه‌های مختلف سطح شهرستان است که امیدواریم بتوانیم شاهد تحقق این امر باشیم.

انتهای پیام
captcha