شرکت ۸۰۰ کردستانی در هجدهمین دوره آزمون قرآن و عترت
کد خبر: 3865109
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲

شرکت ۸۰۰ کردستانی در هجدهمین دوره آزمون قرآن و عترت

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از شرکت ۸۰۰ نفر از فعالان قرآنی استان کردستان در هجدهمین دوره آزمون قرآن و عترت خبر داد.

کامل گلباغی، رئیس اداره قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با اشاره به برگزاری هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت در سوم بهمن‌ماه هم‌زمان با سراسر کشور در استان کردستان اظهار کرد: زمان ثبت‌نام در این آزمون ۱۲ آذرماه اعلام‌شده بود که به دلیل استقبال مردم این زمان تا 30 آذرماه جاری تمدید شد.

وی از شرکت 800 نفر از فعالان قرآنی استان کردستان در هجدهمین دوره آزمون قرآن و عترت خبر داد و افزود: بیشتر شرکت‌کنندگان ثبت‌نام خود را به‌روزهای پایانی ثبت‌نام موکول می‌کنند که این امر شرایط ثبت‌نام را برای آنان دشوار می‌کند لذا باید هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

گلباغی با اشاره به اینکه این دوره در دو بخش کتبی و الکترونیکی برگزار می‌شود، عنوان کرد: هجدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت در چهار گروه امتحانی شامل گروه ترجمه و مفاهیم، معارف اهل‌بیت، حفظ و آموزش الکترونیک و ۱۵ رشته قرآنی برگزار می‌شود.

مسئول قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان بیان کرد: در بخش کتبی آزمون سوم بهمن ۹۸ و بخش الکترونیکی آن ۲۵ و ۲۶ دی سال جاری در سطح استان برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در دو رشته، معارف اهل‌بیت (ع) در دو رشته، حفظ قرآن کریم در ۹ رشته و آموزش‌های الکترونیکی در دو رشته از گروه‌های این آزمون هستند.

گلباغی با اعلام اینکه علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.quranedu.ir جهت ثبت‌نام و دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنند، اعلام کرد: شرکت در تمامی رشته‌های آزمون برای داوطلبان مرد و زن، بدون هرگونه محدودیت سنی آزاد است و هر داوطلب می‌تواند در یک یا چند رشته ثبت‌نام کند.

وی در پایان یادآور شد: سال گذشته شش هزار و ۲۰۰ نفر از جوانان و نوجوانان قرآنی استان کردستان در آزمون قرآن و عترت ثبت‌نام کردند.

انتهای پیام
captcha