هدف آمریکا سلب مقاومت و گرفتن امید از مردم است
کد خبر: 3865395
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶

هدف آمریکا سلب مقاومت و گرفتن امید از مردم است

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه سمنان با بیان اینکه هدف آمریکا سلب مقاومت و گرفتن امید از مردم است، گفت دسیسه آمریکا، ناامید کردن مردم از ولایت‌فقیه و دولت است.

هدف آمریکا سلب مقاومت و گرفتن امید از مردم است

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از ستاد نماز جمعه استان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی، امام جمعه این شهر ظهر امروز 29 آذردر خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه با اشاره به اینکه خوشبختانه استان از این اقدام ضد اسلام و انقلاب دور بوده و این امر نشانگر فرهنگ بالای مردم این دیار است گفت: انتظار مردم از قوه قضاییه این است که هر چه سریع‌تر برخورد قاطعانه با آشوبگران را مدنظر قرار دهد.

شاهچراغی با بیان اینکه هدف آمریکا سلب مقاومت و گرفتن امید از مردم است، متذکر شد: دسیسه آمریکا، ناامید کردن مردم از ولایت‌فقیه و دولت است؛ اما مقام معظم رهبری  فرمودند که من به آینده کشور امیدوارم و هر کسی برای مردم آیه یأس بخواند، با دشمن همراهی کرده است.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات و ضرورت هوشمندی مردم برای انتخاب فرد اصلح مدنظر است متذکر شد: در هر کشوری برای ورود به عرصه‌های حساس، افراد باید از سنجه‌هایی عبور کنند و امکان ورود فله‌ای وجود ندارد که بر این اساس  ورود به عرصه رقابت‌های انتخاباتی در کشور ما، سنجه‌ای به نام شورای نگهبان دارد که تابه‌حال به کسی باج نداده و از این پس هم نخواهد داد.

امام جمعه سمنان یادآور شد: این بدان معنا نیست که فرد رد صلاحیت شده، بی‌صلاحیت است؛ اما شورای نگهبان با دقت افراد را مورد بررسی قرار می‌دهد تا مجلس انقلابی شکل گیرد.

امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه  پیشتاز همه تقواها، تقوای اعتقادی است که یقین انسان را به وجود آخرت زیاد می‌کند افزود: دورویی و دوزبانی به معنی نفاق بوده و از منظر اسلام زشت و کریه است.

انتهای پیام
captcha