ارمغان وحدت حوزه و دانشگاه، ترقی است
کد خبر: 3865829
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹

ارمغان وحدت حوزه و دانشگاه، ترقی است

گروه اجتماعی _ امام جمعه پلدشت گفت: حوزه و دانشگاه همواره باید در کنار هم باشند تا نتیجه وحدت این دو مرکز علمی پیشرفت و ترقی را هدیه دهد.

ارمغان وحدت حوزه و دانشگاه، ترقی استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی، امام جمعه پلدشت، روز یکشنبه ۱ دی ماه در دیدار با رییس و دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد پلدشت با اشاره به روز وحدت حوزه و دانشگاه و اهمیت آن در این برهه از زمان اظهار کرد: شهید آیت‌الله محمد مفتح در واقع نماد وحدت حوزه و دانشگاه است و باید حوزویان و دانشگاهیان به این علامه به دیدگاه الگو، اسوه و نمونه بنگرند.
وی تصریح کرد: امام صادق(ع) در خصوص علم و دانش می‌فرمایند: هرکسی به خاطر خداوند علم بیاموزد، یاد دهد و به آن عمل کند از جایگاه بزرگی در دنیا و آخرت برخوردار می‌شود پس جایگاه علم از صدر اسلام تا به امروز همواره خاص و مهم است.
امام جمعه پلدشت افزود: علم و دین مکمل هم بوده و تنها با یکی از آنها نمی‌توان به نتیجه رسید، افزود: حوزه و دانشگاه همواره باید در کنار هم باشند تا نتیجه وحدت این دو مرکز علمی پیشرفت و ترقی را هدیه دهد.
حجت‌الاسلام طالبی با اشاره به نقشه دشمنان و استکبار برای ایجاد اختلاف بین حوزه و دانشگاه گفت: شهید مفتح با سخنرانی‌ها و روشنگری‌های خود نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.
امام جمعه پلدشت عنوان کرد: دو نهاد حوزه و دانشگاه در واقع مغزهای متفکر جامعه هستند و امروز در هر دو مرکز علمی شاهد پیشرفت‌ها و ترقی‌های زیادی هستیم.

انتهای پیام
captcha