بودجه نماز ادارات در اختیار ستاد اقامه نماز قرار بگیرد
کد خبر: 3866460
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵

بودجه نماز ادارات در اختیار ستاد اقامه نماز قرار بگیرد

گروه فرهنگی ــ امام جمعه پلدختر با تأکید بر ضرورت اهمیت اقامه نماز، گفت: بودجه نماز را که در اختیار ادارات است در اختیار ستاد اقامه نماز قرار دهند و با جدی گرفتن بحث نماز این بودجه را در جای دیگری صرف نکنند.

بودجه نماز ادارات در اختیار ستاد اقامه نماز قرار بگیردبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام سیدمحسن موسوی، امام جمعه پلدختر، سه‎شنبه، سوم دی‌ماه در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی مراسم ۹ دی شهرستان پلدختر، گفت: سال ۸۸ به بهانه تخلف در انتخابات، فتنه‌ای از سوی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران اتفاق افتاد که فضایی فوق‌العاده سنگین بر کشور حاکم شد و فتنه‌گران شروع به تخریب کردند و حمایت از این فتنه از سوی معاندان صورت گرفت.

وی افزود: مردم در فتنه ۸۸ در روز نهم دی با بصیرت و آگاهی به‌صورت خودجوش به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفته و به دفاع از ارزش‌ها به میدان آمدند و فتنه خاموش شد و طومار فتنه‌گران را در هم پیچیدند.

امام جمعه پلدختر با بیان این‌که تبیین ابعاد مختلف و اهداف دشمنان از این فتنه برای مردم، جوانان و نوجوانان و جلوگیری از به فراموشی سپردن آن در راستای تحریف از سوی دشمنان حائز اهمیت است، اضافه کرد: از فتنه ۸۸ تاکنون در این دهه دشمن برای ایجاد تفرقه، فتنه و فاصله بین ملت ایران با نظام اسلامی، هزینه‌های زیادی کرده و هر بار ممکن است با برنامه‌های قوی‌تر و بهانه‌های دیگری ایجاد آشوب کند، از این‌رو مردم ولایت‌مدار ما باید با هوشیاری و دشمن‌شناسی همچنان با قدرت، اتحاد و ایستادگی نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند.

موسوی یادآور شد: دشمن هیچ‌گاه غافل نیست و برای ضربه زدن به نظام و انقلاب منتظر فرصت است، از این‌رو چند وقت پیش به بهانه افزایش قیمت بنزین حاکمیت و ارزش‌های انقلاب را مورد هدف قرار دادند که مردم خطوط خود را از اغتشاشگران این فتنه جدا کردند و در نهایت برخی از این افراد خود را نشان دادند و بخشی از نقشه‌های دشمن شکست خورد.

کم‌رنگ بودن حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در نشست‌ها

وی با بیان این‌که در این بی‌نظمی‌ها مقام معظم رهبری ورود پیدا کردند و مردم نیز به تبعیت از ولایت در مقابل اشرار ایستادند و در کمتر از ۴۸ ساعت این فتنه نیز خاموش شد، گفت: فتنه ۸۸ هنوز تمام نشده و دشمن هر روز برنامه‌ریزی جدیدی را برای ایجاد فتنه پیاده می‌کند، به‌ویژه این‌که در انتخابات پیش‌رو باید با شناخت نقشه‌های شوم دشمنان در مقابل آن‌ها ایستادگی کنیم.

موسوی افزود: برگزاری گرامیداشت سالروز ۹ دی که یوم‌الله است با حضور برجسته مردم، مانوری از آمادگی و بصیرت ملت ایران در مقابل هجمه‌ها مختلف و رنگارنگ دشمنان به بهانه‌های گوناگون است.

امام جمعه پلدختر با اشاره به این‌که مراسم سال گذشته از بی‌سابقه‌ترین برنامه‌ها در پلدختر بود که این نعمت الهی و دیدنی بود و امسال نیز باید فضا برای حضور حداکثری مردم در این مراسم ایجاد شود، با انتقاد از کم‌رنگ بودن حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در نشست‌ها، گفت: متأسفانه در نشست معارفه مدیر ستاد اقامه نماز در پلدختر به‌جز سه، چهار مدیردستگاه اجرایی شرکت نداشتند که این قابل قبول نیست.

وی افزود: در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی مراسم ۹ دی شهرستان، جای شهردار و شورای شهر خالی است در صورتی‌که باید برای به عهده گرفتن بخشی برنامه‌های این مراسم در این نشست حضور پیدا می‌کردند.

موسوی بر ضرورت و اهمیت اقامه نماز تأکید کرد و ضمن تقدیر از نهایت همکاری اداره آموزش و پرورش با مسئول ستاد اقامه نماز، یادآور شد: بودجه نماز که در اختیار ادارات است در اختیار ستاد اقامه نماز قرار دهند و با جدی گرفتن بحث نماز این بودجه را در جای دیگری صرف نکنند.

امام جمعه پلدختر، اقدامات ستاد اقامه نماز در این فرصت کم در شهرستان را خوب ارزیابی کرد و گفت: مقام معظم رهبری در رابطه‌ با اقامه نماز در مدارس تأکید دارند و به‌ویژه اداراتی که فضا و نیروی بیشتری دارند با جدیت نسبت به برپایی نماز جماعت بی‌توجه نباشند و با ستاد اقامه نماز همکاری کنند.

انتهای پیام
captcha