مؤسسه المهدی(عج)؛ میزبان مسابقات قرآن بسیج شهرستان نظرآباد
کد خبر: 3867697
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۹

مؤسسه المهدی(عج)؛ میزبان مسابقات قرآن بسیج شهرستان نظرآباد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مسابقات سراسری قرآن بسیج در سطح شهرستان نظرآباد به میزبانی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت المهدی(عج) نیمه بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه المهدی(عج)، یکی از فعال‌ترین مؤسسات قرآنی در شهرستان نظرآباد با همکاری دارالقرآن بسیج، میزبان مسابقات بسیج در سطح این شهرستان است.

فراخوان این دوره از مسابقات در بخش آوایی در دو گروه سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال ویژه آقایان و بانوان شامل رشته‌های حفظ جزء ۳۰(ویژه طرح ۱۴۵3)، حفظ سه جزء اول، حفظ هفت جزء اول، حفظ ۱۰ جزء اول، حفظ و تفسیر سوره اسراء، حفظ و مفاهیم نهج‌البلاغه، اذان تقلیدی، قرائت تقلیدی و رشته قرائت ترتیل و قرائت تحقیق از سوی مؤسسه آغاز شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این مسابقات و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 09190038714 تماس بگیرند.

مرادی، مسئول اجرایی مؤسسه المهدی(عج) گفت: تبلیغ و اطلاع‌رسانی این مسابقات برای علاقه‌مندان از طریق حوزه‌های ناحیه مقاومت بسیج و نصب پوستر شهری و فضای مجازی انجام می‌شود. این رقابت‌ها در شهرستان نظرآباد همزمان با دیگر شهرستان‌های کشور نیمه بهمن‌ماه برگزار می‌شود و بلافاصله شاهد برپایی مرحله استانی خواهیم بود.

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت المهدی(عج) از سال 84 به عنوان دارالقرآن فعالیت خود را آغاز کرد و سال 1390 با کسب مجوز از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت فعالیت خود را ادامه داد. این مرکز قرآنی در سال 1397 به عنوان مؤسسه برتر از سوی معاونت قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انتخاب شد.

انتهای پیام
captcha