۳ شهرستان لرستان در آزمون الکترونیکی قرآن شرکت‌‌کننده‌ای ندارند
کد خبر: 3867709
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۴

۳ شهرستان لرستان در آزمون الکترونیکی قرآن شرکت‌‌کننده‌ای ندارند

گروه فعالیت‎های قرآنی ــ رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد لرستان با اشاره به ثبت‌نام ۳۱۱ نفر از این استان در آزمون الکترونیکی قرآن، گفت: از بین یازده شهرستان استان سه شهرستان پلدختر، رومشگان و سلسله در این رشته‎ها ثبت‎نامی نداشته‎اند.

ثبت‎نام 311 لرستانی در آزمون الکترونیکی قرآنمنصور احمدی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‎کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، در گفت‎وگو با ایکنا، با اشاره به این‎که آزمون الکترونیکی یکی‎از گروه‎های آزمونی هجدهمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن‌کریم است، اظهار کرد: این گروه در دو رشته روخوانی و روان‎خوانی و سبک زندگی اسلامی برگزار می‎شود.

وی با بیان این‎که عموم مردم تا پانزدهم دی‎ماه فرصت دارند جهت ثبت‎نام در این آزمون به سایت quranedu.ir مراجعه کنند، افزود: تاکنون 311 نفر در این بخش از آزمون ثبت‎نام کرده‎اند.

احمدی با اشاره به این‎که از بین یازده شهرستان استان سه شهرستان پلدختر، رومشگان و سلسله در این رشته‎ها ثبت‎نامی نداشته‎اند، تصریح کرد: در خرم‎آباد 93 نفر، بروجرد 12 نفر، دورود 20 نفر، ازنا 4 نفر، الیگودرز 151 نفر، کوهدشت 29 نفر، چگنی یک نفر و دلفان یک نفر در این گروه ثبت‎نام کرده‎اند.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‎کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ادامه داد: رشته‌های گروه آموزش‌های الکترونیکی شامل سبک زندگی و سیره معصومین(ع) با همکاری سامانه مجازی نورالمجتبی و روخوانی قرآن‌کریم با همکاری سامانه مجازی حامیم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به زمان‌بندی برگزاری آزمون، عنوان کرد: آزمون رشته‌های الکترونیکی 25 و 26 دی‌ماه و آزمون رشته‌های کتبی دهم بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha