ثبت‌نام 207 همدانی در بخش الکترونیک آزمون سراسری قرآن
کد خبر: 3867947
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵

ثبت‌نام 207 همدانی در بخش الکترونیک آزمون سراسری قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس کارگروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: در این دور از آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن، در بخش کتبی و الکترونیک در مجموع 3 هزار و 966 نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد 3 هزار 759 نفر در بخش کتبی و 207 نفر در بخش الکتروینک بوده است.

ثبت‌نام 207 همدانی در بخش الکترونیک آزمون سراسری قرآنحبیب شهنوازیان، رئیس کارگروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: دی و بهمن امسال هجدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در چهار گروه و 16 رشته برگزار می شود.
رئیس کارگروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان افزود: علاقه‌مندان به شرکت در بخش الکترونیک هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت می‌توانند تا 15 دی‌ماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی به آدرس www.quranedu.ir در رشته‌های «سبک زندگی و سیره معصومین(ع)» و «روخوانی قرآن کریم» ثبت‌نام نمایند.
وی با اشاره به اینکه زمان برگزاری آزمون رشته‌های الکترونیکی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه 25 و 26 دی‌ماه اعلام‌شده است گفت: آزمون کتبی هجدهمین دوره حفظ و مفاهیم قرآن کریم نیز، پنج‌شنبه 11 بهمن‌ماه همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.
شهنوازیان عنوان کرد: در بخش کتبی و الکترونیک در مجموع 3 هزار و 966 نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد 3 هزار 759 نفر در بخش کتبی و 207 نفر در بخش الکتروینک بوده است.
وی با اشاره به اینکه شرکت در این آزمون محدودیت سنی ندارد، خاطرنشان شد: تمامی مراحل ثبت‌نام و دریافت کارت آزمون برای داوطلبان مرد و زن در هر گروه سنی فقط از طریق پایگاه اینترنتی به آدرس www.quranedu.ir امکان‌پذیر خواهد بود.
شهنوازیان گفت: شناسایی و معرفی نخبگان و استعدادهای قرآنی به‌ویژه در گروه سنی جوانان و نوجوانان و ایجاد انگیزه در بین عموم مردم جامعه به فراگیری معارف قرآن و عترت را ازجمله اهداف برگزاری این آزمون است.

انتهای پیام
captcha