بزرگداشت شهدای عملیات کربلای ۴ و ۵ در قزوین
کد خبر: 3868007
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹

بزرگداشت شهدای عملیات کربلای ۴ و ۵ در قزوین

گروه فرهنگی ــ مسئول هیئت امامزاده اسماعیل(ع) قزوین با بیان اینکه ۲۰۰ نفر از عزیزان فعال در امامزاده اسماعیل(ع) طی ۸ سال دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت رسیده‌اند؛ گفت: مراسم گرامیداشت شهدای امامزاده اسماعیل(ع) و شهدای عملیات کربلای ۴ و ۵ برگزار می‌شود.

مراسم بزرگداشت شهدای عملیات کربلای 4 و 5 در قزوین برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی هیئت امامزاده اسماعیل(ع) قزوین امیر عبادی، مسئول هیئت امامزاده اسماعیل(ع)، در خصوص مراسم گرامیداشت شهدای عملیات کربلای 4 و 5 اظهار کرد: 200 نفر از عزیزان فعال در امامزاده اسماعیل (ع) طی 8 سال دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت رسیده‌اند.

وی تصریح کرد: این 200 شهید والامقام پایگاه مرخصی‌شان پس از بازگشت از جبهه، امامزاده اسماعیل(ع) بود که با برگزاری دعای کمیل، زیارت عاشورا و عزاداری، این پایگاه مهم فرهنگی قزوین را زنده و پویا نگه داشته بودند.

مسئول هیئت امامزاده اسماعیل(ع) بیان کرد: بنا داریم در روز پنجشنبه، 12 دی ماه با برگزاری مراسمی، یاد و خاطره آن عزیزان و شهدای کربلای 4 و 5 را زنده نگهداریم که تعدادی از شهدای امامزاده اسماعیل(ع) نیز در بین شهدای کربلای 4 و 5 بودند.

وی بیان کرد: این مراسم با سخنرانی سردار حاج عبدالله عراقی که از مفاخر استان قزوین و از جانبازان و رزمندگان پایه کار در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی هستند، برگزار خواهد شد و حاج محمد نبوی نیز در این مراسم مداحی می‌کنند.
همچنین اجرای گروه سرود بین‌المللی انتظار و روایتگری تعدادی از رزمندگان قزوینی از دیگر بخش‌های این برنامه خواهد بود.

یادآوری می‌شود که مراسم گرامیداشت شهدای امامزاده اسماعیل(ع) و شهدای عملیات کربلای 4 و 5 پنجشنبه 12 دی ماه ساعت 19 در حسینیه امامزاده اسماعیل(ع) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha