نشست‌ مشاوره «خانواده مهربان» در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: 3868030
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷
باحضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین دهنوی؛

نشست‌ مشاوره «خانواده مهربان» در قزوین برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری لبیک مسجد آمنه خاتون (س) قزوین گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته درصدد هستیم تا نشست‌های مشاوره خانواده را در محدوده منطقه کانون فرهنگی هنری لبیک برگزار کنیم که نخستین جلسه این برنامه با عنوان «خانواده مهربان» چهارشنبه 11 دی ماه ساعت 15 با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین دهنوی برگزار می‌شود.

نشست‌ مشاوره «خانواده مهربان» در قزوین برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد قزوین، سعید آخوندی، مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری لبیک مسجد آمنه خاتون (س) گفت: سلسله جلسات صبح امید به زندگی و مهارت‌های تربیتی برنامه‌ای است که با هدف ارائه مشاوره در حوزه خانواده، در مسجد و حسینیه آمنه خاتون (س) برگزار می‌شود.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری لبیک مسجد آمنه خاتون (س) قزوین ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته درصدد هستیم تا نشست‌های مشاوره خانواده را در محدوده منطقه کانون فرهنگی هنری لبیک برگزار کنیم که نخستین جلسه این برنامه با عنوان «خانواده مهربان» چهارشنبه 11 دی ماه ساعت 15 با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین دهنوی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: ارتباط مؤثر والدین با فرزندان، ارتباط زوجین با یکدیگر، نحوه تعامل در خانواده و غیره ازجمله موضوعاتی است که در نشست‌های مشاوره خانواده مورد توجه است.

آخوندی تصریح کرد: این برنامه مقرر است به‌صورت هفتگی برگزار شود که از کارشناسان و مشاوران حوزه خانواده در این برنامه حضور می‌یابند و سخنرانی و ارائه مشاوره خواهند داشت.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری لبیک مسجد آمنه خاتون (س) قزوین اعلام کرد: بازه زمانی 12 ماهه را برای برگزاری نشست‌های مشاوره خانواده در نظر گرفته‌ایم که در صورت مفید واقع شدن این نشست‌ها، این برنامه استمرار می‌یابد.

انتهای پیام
captcha