میهمان ایکنا در نمایشگاه قرآن قزوین باشید
کد خبر: 3868092
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹

میهمان ایکنا در نمایشگاه قرآن قزوین باشید

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ دوازدهمین نمایشگاه قرآن از امروز در مسجد جامع و مجتمع فرهنگی و آموزشی امام حسن عسکری(ع) قزوین دایر می‌شود و خبرگزاری ایکنا نیز افتخار میزبانی از فعالان قرآنی کشوری و استانی را در این نمایشگاه خواهد داشت.

میهمان خبرگزاری ایکنا در نمایشگاه قرآن قزوین باشید

به گزارش ایکنا از قزوین، دوازدهمین نمایشگاه قرآن کریم از امروز چهارشنبه، 11 دی‌ماه به مدت هفت روز در مسجد جامع و مجتمع فرهنگی و آموزشی امام حسن عسکری‌‌(ع) قزوین دایر می‌شود.

مراسم افتتاح رسمی این نمایشگاه ساعت 18 بعدازظهر امروز با حضور عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان استانی برگزار خواهد شد.

محصولات فرهنگی و قرآنی با 40 درصد تخفیف در این نمایشگاه عرضه می‌شود و در کنار آن برنامه‌های فرهنگی و قرآنی از جمله اجرای تعزیه ذبح اسماعیل، کتابت جزء 19 قرآن کریم، محفل انس با قرآن کریم و تلاوت قرآن کریم با حضور قاریان مطرح استانی و کشوری نیز زینت‌بخش این محفل نورانی خواهد بود.

برگزاری شب‌ شعر و نقالی، برگزاری سخنرانی با موضوعات قرآن و نجوم، تنظیم رفتار بر مبنای کیفیت و کمیت ارزش‌های قرآنی و ارزش وقت از دیدگاه قرآن و تکریم از خادمان قرآن کریم استان قزوین از دیگر برنامه‌هایی است که در دوازدهمین نمایشگاه قرآن کریم قزوین برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند از 11 تا 18 دی‌ماه در ساعات 9 تا 12 و 15 تا 20:30 از این نمایشگاه واقع در مسجد جامع و مجتمع فرهنگی ـ آموزشی امام حسن عسکری(ع) در شهرک کوثر قزوین بازدید کنند.

خبرگزاری ایکنا نیز در این نمایشگاه دارای غرفه خواهد بود و افتخار میزبانی از فعالان قرآنی کشوری و استانی را خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha