ترور سردار سلیمانی حماقت آمریکا را به اثبات رساند
کد خبر: 3869527
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۷

ترور سردار سلیمانی حماقت آمریکا را به اثبات رساند

گروه سیاست و اقتصاد ــ یک مبلغ دینی گفت: آمریکا با حماقت خود سردار را به شهادت رساند، چیزی که یک عمر همواره به دنبال آن بود، این حماقت آمریکا در به شهادت رساندن وی و همراهانش یک زلزله ۸ ریشتری در جهان ایجاد کرد و همه عالم را تکان داد.

زلزله ۸ ریشتری شهادت سردار سلیمانی دنیا را تکان داد

به گزارش ایکنا از قزوین، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شب گذشته، ۱۵ دی ماه با حضور خیل ارادتمندان و اقشار مختلف مردم ولایت‌مدار قزوین در آستان مقدس امامزاده اسماعیل برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمهدی خضری، از مبلغان دینی در این مراسم که به همت نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین برگزار شد، اظهار کرد: بین شهید حاج قاسم سلیمانی و مالک‌اشتر ویژگی‌های مشترکی وجود دارد از این رو می‌توان این سردار بزرگ را مالک‌اشتر زمان نامید.

وی افزود: امام علی(ع) در نامه خود به مردم مصر به بیان ویژگی‌های مالک‌اشتر پرداختند که می‌توان این ویژگی‌ها را در سردار سلیمانی نیز مشاهده کرد.

حجت‌الاسلام خضری با بیان اینکه اطاعت از خداوند و مطیع بودن از جمله ویژگی‌های مالک‌اشتر بود، گفت: سردار سلیمانی نیز همواره مطیع حضرت حق بود و در بندگی خود نسبت به خالق خویش هیچ کوتاهی نداشت.

وی ادامه داد: بزرگترین حربه شیطان برای به زانو در آوردن بندگان کبر است، اما سردار سلیمانی به مانند مالک‌اشتر همواره تواضع را پیشه خود قرار داده بود. شهید سلیمانی در حفظ بیت‌المال بسیار دقیق بود و در طول عمر فعالیت و خدمت خود هیچ‌گاه حق مأموریت نگرفت. مالک‌اشتر هیچ‌گاه پشت به دشمن نکرد و همواره پیش‌قراول لشکر در جنگ با دشمن بود، سردار سلیمانی نیز چنین سیره‌ای داشت و همیشه فرمانده در خط مقدم بود.

حجت‌الاسلام خضری تأکید کرد: ولایت‌مداری از دیگر نقاط مشترک بین شهید سلیمانی و مالک‌اشتر بود، سردار همواره گوش به فرمان ولی زمان خود بود.

وی بیان کرد: آمریکا با حماقت خود سردار را به شهادت رساند، چیزی که یک عمر همواره به دنبال آن بود، این حماقت آمریکا در به شهادت رساندن وی و همراهانش یک زلزله ۸ ریشتری در جهان ایجاد و همه عالم را تکان داد.

این مبلغ دینی تأکید کرد: بی‌شک جریانی بزرگ از شهادت سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندسی و همراهانش در منطقه و جهان در حال شکل‌گیری است که نشانه‌های آن را می‌توان به وضوح مشاهده کرد.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی همواره از خداوند می‌خواست که شهادتش را امری در راستای تقویت انقلاب اسلامی قرار دهد، بیان کرد: خداوند شهادت این مرد بزرگ را برای باز کردن سدی در انقلاب قرار داد، امروز معبر باز شده است.

حجت‌الاسلام خضری در پایان خطاب به مسئولان و مردم تأکید کرد: امروز معبری بزرگ در مسیر انقلاب باز شده و باید با قدرت از آن عبور کنیم، باید بدانیم هیچ‌گونه اهمال و سستی پذیرفته نیست و همه ما باید با قدرت در برابر دشمنان و آمریکا بایستیم.

انتهای پیام
captcha