الگوی ارائه شده از سوی سردار سلیمانی در مبارزه مردمی ماندگار است
کد خبر: 3869623
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴

الگوی ارائه شده از سوی سردار سلیمانی در مبارزه مردمی ماندگار است

گروه اجتماعی- رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: الگوی ارائه شده از سوی سردار حاج قاسم سلیمانی در مبارزه مردمی و مقاومت، ماندگار است.

الگوی ارائه شده از سوی سردار سلیمانی در مبارزه مردمی ماندگار است/ سردار سلیمانی قهرمان ملی مردم ایران استبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهران اوچی اردبیل، رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل، امروز، 16 دی‌ماه در مراسم گرامیداشت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی در اردبیل، اظهار کرد: الگوی ارائه شده از سوی سردار سلیمانی در مبارزه مردمی و مقاومت، ماندگار است.

وی خاطرنشان کرد: با شهادت هر یک از فرماندهان والامقام، عزم مردم آزادیخواه ایران و جهان برای مبارزه با استکبار محکم‌تر می‌شود.

 اوچی اردبیلی با اشاره به اینکه شهادت سردار سرلشکر سلیمانی به عنوان یکی از سرمایه‌های نظام ضایعه بزرگی برای کشور بود، افزود: باید شجاعت، شهامت و ایستادگی را در این سردار والامقام معنا کرد چرا که تمام عمر خود را برای دفاع از نظام و ایران گذاشت و در آخر به مقام شهادت که شایسته مردان خدایی، چون او بود، نائل آمد.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل از شهید سلیمانی به عنوان قهرمان ملی مردم ایران و الگوی تمام جوانان انقلابی نام برد و اضافه کرد: دلاورمردی‌ها و آرمان‌های این سردار شهید برای همیشه به عنوان سرمایه و گنجینه ارزشمند برای نسل‌های آینده به یادگار خواهد ماند.

وی با بیان اینکه شهیدان حق بزرگی بر گردن ما دارند و ما برای همیشه بدهکار فداکاری و از جان گذشتگی آنان هستیم، افزود: باید با تلاش و مجاهدت، رهرو خوبی برای شهیدان به ویژه سپهبد سلیمانی باشیم.

مراسم گرامیداشت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی در نمازخانه جهاددانشگاهی استان اردبیل برگزار شد و در این مراسم در سوگ شهادت سردار سلیمانی مداحی و عزاداری شد.

انتهای پیام
captcha