پشتیبان فرمانده کل قوا در انتقام سخت هستیم
کد خبر: 3870187
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸

پشتیبان فرمانده کل قوا در انتقام سخت هستیم

گروه سیاست و اقتصاد ـ مدیر کانون بقیه‌الله الاعظم قزوین با بیان اینکه در «انتقام سخت» همه پشتیبان فرمانده کل قوا هستند، تأکید کرد: انتقام سختی پیش‌روی دشمن است و همه آماده انتقام هستیم و آمادگی مردم چندین برابر شده است.

پشتیبان فرمانده کل قوا در انتقام سخت هستیمخدیجه جهانی مدیر کانون بقیه‌الله الاعظم(عج) قزوین، در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین اظهار کرد: شهادت سردار قاسم سلیمانی یک جهان را تکان داد و به این واسطه آن‌هایی که خواب بودند بیدار شدند و کسانی که او را نمی‌شناختند نیز این شهید بزرگوار را شناختند.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی با خون خود همه را بیدار و نهال انقلاب را آبیاری و همه را زنده کرد، ما باید آمادگی داشته باشیم تا راه این شهید بزرگوار را ادامه دهیم، از همه می‌خواهیم تا ادامه‌دهنده راه این شهید بزرگوار باشند و عَلَم شهید را در دست بگیرند و نگذارند عَلَم بر زمین بیفتد.

مدیر کانون بقیه‌الله الاعظم(عج) قزوین با بیان اینکه خداوند مقام بالایی را به شهدا اعطا کرده بالا است، تصریح کرد: شهدا «عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ» هستند چون آنها با جان و دل فداکاری و با گذشت و اخلاص جان خود را فدا می‌کنند به همین دلیل مقامی که خداوند به آنان اعطا کرده قابل توصیف نیست.

وی عنوان کرد: اخلاص شهید سردار سلیمانی باعث شد تا در قلوب جهانیان رسوخ کرده و سردار دل‌ها شود، ملت ایران به خاطر شهید والامقام و شناختی که از ایشان پیدا کرده بودند با جان‌ودل در مراسم تشییع حضور یافتند.

جهانی افزود: افرادی که شناختی از شهید نداشتند نیز با مشاهده کلیپ‌های شهید متحول شدند چرا که شهید با اخلاصی که داشت توانست در دل‌ها سرداری کند.

مدیر کانون بقیه‌الله الاعظم (عج) قزوین با بیان اینکه همه پشتیبان رهبر معظم انقلاب هستند، تأکید کرد: انتقام سختی پیش‌روی دشمن است و همه آماده انتقام هستیم، آمادگی مردم چندین برابر شده است، همه آمده بودند تا با حضور پرشور خود در مراسم تشییع بگویند پشت رهبر خود را خالی نخواهند گذاشت و این دستاوردی بزرگ است.

جهانی در پایان یادآور شد: در قرآن کریم به قصاص اشاره‌شده است هر چند قصاص برای آمریکا کم است و باید انتقام سختی از آنان گرفته شود.

به گزارش ایکنا، بامداد امروز نیروی هوافضای سپاه در عملیاتی موفق به نام عملیات شهید سلیمانی با رمز «یا زهرا (س)» با شلیک ده‌ها فروند موشک زمین به زمین، پایگاه هوایی اشغالی ارتش تروریستی و متجاوز آمریکا موسوم به «عین الاسد» را در هم کوبیدند.

انتهای پیام
captcha