دنیا آمریکا را به عنوان دشمن بزرگ بشناسند
کد خبر: 3870282
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴

دنیا آمریکا را به عنوان دشمن بزرگ بشناسند

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال‌وبختیاری گفت: مردم دنیا باید آمریکا را به عنوان دشمن بزرگ بشناسند و بدانند این‌ها کدخدای جهان نیستند، بلکه تنها ملتی زورگور هستند که باید علیه‌شان قیام شود.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین امان‌الله حسینی‌صدر، نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال‌وبختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، در رابطه با شهادت سردار شهید سلیمانی، اظهار کرد: شهادت سردار سلیمانی توسط آمریکا اقدام جنایات کارانه‌ایی بود، حقوق‌دانان بین‌المللی می‌دانند که سردار سلیمانی شخصیت معمولی نبود و این عملکرد تجاوزی بر شخصیت ایشان بود که نباید در این شرایط صورت می‌گرفت.

وی افزود: شهادت سردار سلیمانی در این شرایط نقض حقوق بین‌الملل بود که متأسفانه ناقضان حقوق بین‌المللی امروز، مدافعان حقوق بشر هستند.
حجت‌الاسلام حسینی صدر گفت: شهادت سپهبد خللی در امت اسلامی به وجود آورد، اما شهید سلیمانی بیشتر از سردار سلیمانی به جامعه اسلامی خدمت خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) استان با اشاره به اینکه امروز رزمندگان و نیروهای هوا و فضای سپاه انقلاب اسلامی انتقامی سخت از آمریکا گرفتند، تصریح کرد: با این حرکت انتقامی که باید گرفته می‌شد آغاز و برخورد بیش از 10 موشک به زمین، آمریکایی‌ها را مدهوش کرد و موجب به هلاکت رسیدن عده‌ای از نظامیان آمریکایی شد.

وی ادامه داد: آمریکا منتظر آتش‌های بعدی و انتقام سخت‌تری از ناحیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باشد، زیرا دشمنان تنها زبان زور را می‌شناسند، بنابراین باید تنها با زبان زور با آن‌ها سخن گفت.

حجت‌الاسلام حسینی صدر گفت: مردم دنیا باید آمریکا را به عنوان دشمن بزرگ بشناسند و بدانند این‌ها کدخدای جهان نیستند، بلکه تنها ملتی زورگور هستند که باید علیه‌شان قیام کنند تا توان ظلم به کشورهای دیگر را نداشته باشد.

وی بیان کرد: تشییع با شکوه پیکر سردار شهید سلیمانی پیام‌های بسیاری برای دنیا و غرب داشت که موجب شد تا صهیونیسم خود را از این اقدام تروریستی کنار بکشد و اعلام کند در این عمل خبیث با آمریکا مشارکتی نداشته است، این نشان آشفتگی آن‌ها است که بنا بر تدابیر مقام معظم رهبری انتقام سخت‌تری از این دولت گرفته خواهد شد و فرماندهان و مقامات عالی رتبه سپاه پاسداران، گوش به فرمان فرمانده کل قوا هستند تا هرگاه لازم شد انتقام سخت رابگیرند.

حجت‌الاسلام حسینی صدر بیان کرد: این حملات تازه آغاز شده است و تا اخراج آمریکا از منطقه و نابودی آمریکا و اسرائیل ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha