حمله مقتدرانه سپاه، اقتدار ایران را به جهان نشان داد
کد خبر: 3870352
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴

حمله مقتدرانه سپاه، اقتدار ایران را به جهان نشان داد

گروه شهرستان‎ها-امام جمعه کاشمر گفت: حمله موشکی سپاه مقتدر پاسداران انقلاب اسلامی که به دو پایگاه محل استقرار نیروهای آمریکایی در عراق صورت گرفت، سیلی محکم به نمایندگی از ملت ایران به آنها بود و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان داد.

حمله مقتدرانه سپاه، اقتدار ایران را به جهان نشان دادبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام سید کاظم طباطبایی، امام جمعه کاشمر، 18 دیماه به همراه جمعی از روحانیون با حضور در دفتر فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت این شهرستان و تقدیر از اقدام غرورانگیز دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای انتقام خون سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، افزود: اقدام موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هدف قرار دادن بخشی از پایگاه‌ها، تجهیزات و نیروهای تروریست آمریکای جنایتکار، سیلی محکمی به آن‌ها زد و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان داد.

وی بیان کرد: ملت‌های ایران، عراق، سوریه و لبنان از به شهادت رسیدن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی داغدار شدند و این تشییع باشکوه و بی‎نظیر که در تاریخ کمتر نظیر آن را سراغ داریم موجب گردید که هاله‎ای از غم و اندوه برقلب‎ها سایه افکند.

طباطبایی عنوان کرد: حرکت قهرمانانه و انتقام جانانه سپاه پاسداران از این ستمگران ، درندگان و افراد بی‎رحم به موقع و به جا بود، ملت ایران به خوبی نشان دادند که بیدار، آگاه، منسجم، متحد و شکست ناپذیر هستند، این اقدام سپاه پاسداران موجب شد قدرت و اقتدار جبهه مقاومت بیشتر شود و افکار عمومی در تمامی کشورهای عراق، لبنان، سوریه و حتی دیگر کشورهایی که زیاد اهل مبارزه نیستند به حمایت جبهه مقاومت بپاخیزند.

وی تصریح کرد: متاسفانه افرادی سازشکار در کشور ما بودند که فریب می‎دادند نیازی به موشک نداریم و باید با آمریکایی‎ها با منطق صحبت کرد، ولی درواقع باید گفت آنها واقعا دشمنی که فهم، درک، عاطفه، منطق، فرهنگ و رحم ندارد را نمی‎شناسند و یا می‎دانستند و دست نشانده خودشان بودند.

امام جمعه کاشمر افزود: اگر این افراد مخالف قدرت سپاه هستند چون می‎خواهند هرکاری کردند دست ما بسته باشد، در برابر این جنایتکاران باید قدرت دفاعی، موشک و نظامی‎مان را افزایش دهیم نمی‎شود در برابر جنایت‎های آمریکا فقط نظاره‎گر بود.

وی بیان کرد: در پی پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران اسرائیل از ترس خود اعلام نموده در این جنایات آمریکا دست نداشته است، این نشان دهنده شکست آنهاست که در سایه قدرت دفاعی به دست آورده‎ایم.

طباطبایی اظهار کرد: ما امروز با قدرت دفاعی می‎توانیم حرف خود را بزنیم، دیگر با زبان دیپلماسی نمی‎شود به این کشورهای جنایتکار حرف زد، باید قدرت نظامی بگیریم تا اگر خواست علیه این نظام اقدامی انجام دهند این گونه تو دهنی بخورند.

وی افزود: ملت بزرگ ایران پشت سر و حامی سپاه پاسداران هستند، آثار از بین رفتن استکبار و نابودی دشمن کاملا مشهود است، نصرت الهی و تحقق وعده‎های الهی را می‎بینیم.

در ادامه سرهنگ علی یعقوبیان،فرمانده سپاه کاشمر  گفت: این سیلی محکمی بود که رزمندگان و سپاهیان اسلام به نمایندگی از ملت ایران به صورت استکبار زدند، قبل از اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی به خاک سپرده شود این سیلی به استکبار زده شد و یکی از مهمترین پایگاه‌های نظامی آمریکا در غرب عراق هدف گرفته شد.

وی بیان کرد: پایگاه عین الاسد پایگاهی لجستیکی است که از آن به عنوان شاهراه وعصب حکومت استکبار یاد می‎شود، اگرچه به اذعان خود کارشناسان نظامی آمریکا این پایگاه در بالاترین سطح هوشیاری و رادارهای آنها قرار داشته ولی حتی یک موشک ایران را نتوانستند هدف قرار دهند.

وی گفت: این نشان می‎دهد همه حرف‌هایشان شعاری بیش نیست و دربرابر قدرت موشکی ایران هیچ توانی ندارند، براساس آنچه از سوی دیگر کشورها اعلام شده در این حمله تاکنون 85 نفر از نیروهایشان به درک واصل شدند و هنوز هم در حال انتقال کشته‎های خودشان هستند.

یعقوبیان افزود: اگر شهادت و این اتفاق رخ نمی‎داد صد سال دیگر هم مجلس عراق این جرات را پیدا نمی‌کرد که خروج نظامیان آمریکایی را به تصویب برساند و این از برکات خون شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی است.

وی افزود: شهید سلیمانی نه تنها شجاع بود بلکه تدبیر هم داشت، این شهید در عراق و سوریه و نوار غزه نقش بی بدیلی داشت و بر کسی پوشیده نیست.

انتهای پیام
captcha