انتقام سخت سپاه قطعا محقق می‌شود
کد خبر: 3870388
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۴

انتقام سخت سپاه قطعا محقق می‌شود

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اقدام تلافی جویانه سپاه علیه آمریکا، گفت: این پاسخ، فقط در حد یک سیلی بود و هنوز انتقام سخت‌تری در راه است و وعده صادق قطعا محقق خواهد شد.

انتقام سخت سپاه قطعا محقق می‌شودبه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام ناصر شکریان امیری، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، عصر امروز ۱۸ دی‌ماه در جمع خبرنگاران با تقدیر و تشکر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات انتقام سخت و حمله موشکی به بزرگترین پایگاه هوایی ایالات متحده آمریکا در عراق، اظهار کرد: پاسخ کوبنده فرزندان ایران اسلامی در سپاه انقلاب اسلامی در این اقدام تلافی جویانه و انتقام سخت، سردمداران ایالات متحده را با ترس و اضطراب مواجه کرده است و این پاسخ بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، فقط در حد یک سیلی بود و هنوز انتقام سخت‌تری در راه است و وعده صادق قطعا محقق خواهد شد.
وی با اشاره به تلاش‌های سردار رشید و سرافراز اسلام شهید سپهبد قاسم سلیمانی در امنیت منطقه و حتی جهان، افزود: دنیا در این چند روز عشق و ارادت میلیون‌ها ایرانی عاشق را در مراسم تشییع و تدفین این شهید سرافراز و همرزمانش به وضوح دیدند. قطعا خود این حماسه بی‌نظیر پیام شهادت طلبی ملت بزرگ ایران و برخی ملت‌های شجاع منطقه را به مستکبران عالم و جهان مخابره کرد.
شکریان با بیان اینکه، آمریکا باید هر چه سریعتر منطقه را ترک کنند و ثبات منطقه فقط با اخراج آنان اتفاق خواهد افتاد، اظهار کرد: سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و هم رزمانش در زمان حیات عمر بابرکت خود برای ایران اسلامی و حرم اهل بیت (ع) امنیت و اقتدار به یادگار گذاشت و برای آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی و رهبری معظم انقلاب فداکاری کرد.
وی با اشاره به قدرت موشکی ایران و اقدام تحسین برانگیز و غرورآفرین سپاه انقلاب اسلامی در این انتقام سخت به قدرت منطقه‌ای و حتی جهانی جمهوری اسلامی، تاکید کرد: ایالات متحده آمریکا و متحدان بزدل آن در منطقه و جهان بدانند جمهوری اسلامی با تأسی از فرهنگ عاشورا و گفتمان مقاومت در مقابل تمام قدرت‌های پوشالی جهان خواهند ایستاد و قطعا وعده و نصرت الهی با جبهه حق و جبهه مقاومت است.
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران، شهادت سردار سپهبد سلیمانی و هم‌رزمانش را نقطه عطف بیداری ملت‌های منطقه و حتی برخی کشور‌های جهان دانست و افزود: جبهه مقاومت با خون شهیدان این جبهه روز به روز قوی‌تر و مقتدرتر خواهد شد و قطعا آینده منطقه با پیروزی جبهه مقاومت و افول کشور‌های استکباری همراه خواهد شد و قطعا عزم و اراده ملت‌های منطقه و جهان برای مقابله با استکبار جهانی بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام
captcha