برگزاری کارگاه آموزشی «داوری مسابقات قرآن» در لرستان
کد خبر: 3871011
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳

برگزاری کارگاه آموزشی «داوری مسابقات قرآن» در لرستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ کارگاه آموزشی داوری مسابقات قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش لرستان امروز با حضور ۱۲۰ داور منتخب در خرم‎آباد برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزشی داوری مسابقات قرآن آموزش و پرورش لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، کارگاه آموزشی داوری مسابقات قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش امروز یک‎شنبه، بیست و دوم دی‌ماه با حضور 120 داور منتخب از آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق سراسر استان لرستان در رشته‌های حفظ، قرائت، مفاهیم، صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه، اذان، مداحی، احکام و انشای نماز در مدرسه نمونه دولتی رضوان ناحیه یک خرم‌آباد برگزار شد.

مؤمنی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش در بازدید از روند برگزاری دوره کارگاهی داوری مسابقات قرآن، عترت و نماز، گفت: این دوره کارگاهی در راستای افزایش سطح کیفی داوری مسابقات قرآن، عترت و نماز و به‌منظور توانمندسازی داوران شهرستان‌ها و مناطق  استان برگزار شده است‌.

وی افزود:‌ به هر میزان که سطح آگاهی داوران از آیین‌نامه‌ها و نحوه صحیح داوری مسابقات بالاتر برود قطعاً نتایج به عدالت نزدیک‌تر و استعدادهای بیشتر و بهتری در حوزه قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان و فرهنگیان ظهور و بروز خواهد کرد.

عیسی حیدروند، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش لرستان نیز در رابطه‌ با این دوره کارگاهی، گفت: این دوره کارگاهی با حضور 120 داور منتخب از آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق سراسر استان لرستان در رشته‌های حفظ، قرائت، مفاهیم، صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه، اذان، مداحی، احکام و انشای نماز به مدت یک روز در مدرسه نمونه دولتی رضوان ناحیه یک خرم‌آباد برگزار شده است.

وی افزود: در پایان دوره به همه شرکت‌کنندگان گواهی حضور در کارگاه آموزشی داوری قرآن‌کریم اعطا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha