تأیید صلاحیت ۵۳ داوطلب انتخابات مجلس در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 3871312
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳

تأیید صلاحیت ۵۳ داوطلب انتخابات مجلس در چهارمحال‌وبختیاری

گروه سیاست و اقتصاد ــ دبیر ستاد انتخابات چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به ثبت‌نام ۲۲۹ داوطلب برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان، گفت: از این تعداد ۴۱ نفر انصراف دادند و از میان ۱۸۸ داوطلب، صلاحیت ۵۳ نفر تأیید، ۷۴ نفر رد و ۶۱ نفر احراز نشد.

سعید صالحی، دبیر ستاد انتخابات چهارمحال‌وبختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به اینکه هیئت‌های نظارت استانی ۲۱ دی ماه نظرات خود را درخصوص صلاحیت نامزدهای انتخابات به فرمانداری ها اعلام کردند، اظهار کرد: آن دسته از داوطلبانی که نتیجه بررسی صلاحیت آن‌ها براساس نظر هیئت نظارت استان و هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات رد صلاحیت یا عدم احراز شده می توانند از ۲۲ دی ماه تا ۲۶ دی ماه به مدت پنج روز از ساعت ۸ الی ۱۶ به دفاتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان و یا هیئت مربوطه در تهران مراجعه و مراتب اعتراض خود را ارائه کنند.

وی با اشاره به ثبت‌نام ۲۲۹ داوطلب برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان، اظهار کرد: از این تعداد ۴۱ نفر انصراف دادند و از میان ۱۸۸ داوطلب، صلاحیت ۵۳ نفر تأیید، ۷۴ نفر رد و ۶۱ نفر احراز نشد.

صالحی ادامه داد: از مجموع داوطلبان ثبت‌نام شده در استان برای انتخابات مجلس یازدهم، صلاحیت ۲۸.۲ درصد داوطلبان تأیید، ۳۹.۴ درصد داوطلبان رد و ۳۲.۴ درصد داوطلبان احراز نشد.

دبیر ستاد انتخابات با اشاره به تأیید صلاحیت ۵۳ داوطلب در ۴ حوزه انتخابیه استان، گفت: در حوزه‌های انتخابیه شهرکرد، بن و سامان از ۷۷ داوطلب ثبت‌نامی، صلاحیت ۱۵ داوطلب تأیید، ۲۲ نفر ردصلاحیت، ۲۰ نفر انصراف و صلاحیت ۲۰ نفر احزار نشد، همچنین در حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ از ۵۲ داوطلب ثبت‌نامی، صلاحیت ۱۰ نفر تأیید، ۱۷ نفر رد، ۷ نفر انصراف و ۱۸ نفر احراز نشد.

وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه لردگان و خانمیرزا از ۵۳ داوطلب ثبت‌نامی، صلاحیت ۱۵ نفر تأیید، ۱۸ نفر رد، ۹ داوطلب انصرافی و ۱۱ نفر احزار نشد.

صالحی بیان کرد: در حوزه انتخابیه بروجن از مجموع ۴۷ داوطلب ثبت‌نام شده، صلاحیت ۱۳ نفر تأیید، ۱۷ نفر رد صلاحیت، ۵ نفر انصراف و صلاحیت ۱۲ نفر نیز احراز نشد.

انتهای پیام
captcha