سرنشينان هواپيمای اوکراین؛ قربانی جنایت آمریکا
کد خبر: 3871426
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲
مدیر پایگاه اطلاع‌رسانی حج در یادداشتی تاکید کرد:

سرنشينان هواپيمای اوکراین؛ قربانی جنایت آمریکا

گروه سیاست و اقتصاد ــ مدیر پایگاه اطلاع‌رسانی حج در یادداشتی به مناسبت سقوط هواپیمای اوکراینی تاکید کرد: هنر ما این است که به دنیا بفهمانیم سرمنشا این مشکلات ترامپ و امریکاست زیرا او آغازگر جنگ بود.

سرنشينان هواپيمای اوکراین قربانی جنایت آمریکا شدندبه گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین روزبه برکت رضایی، فعال رسانه‌ای و مدیر پایگاه اطلاع‌رسانی حج در یادداشتی به ایکنا به ذکر چند نکته در مورد حادثه تلخ و ناگوار سقوط هواپیما پرداخت و تصریح کرد:  1. حادثه هواپیمای اوکراین چند ساعت بعد از حمله ایران به امریکا بوده و طبیعی است که هر لحظه احتمال حمله امریکا محتمل بود (یادمان است که گفته بودند حتی مراکز فرهنگی و بیت رهبری را مورد هدف قرار می‌دهند) پس طبیعی است که فشار بر روی افسران رادار و پدافند کشور بالا باشد.
2. نظام، صادقانه مسئولیت خطای ناخواسته خود را پذیرفت. این یعنی؛ صداقت، شجاعت و خروج از حالت فوق العاده. حمله ایران به دنبال جنایت آمریکا صورت گرفت و البته حمله به پایگاه آمریکا یک سیلی بیش نبود و باید منتظر انتقام سخت باشند. طبیعی است که در حملات نظامی ما هم ضربه‌هایی خواهیم خورد لذا باید آماده باشیم؛ جنگ، جنگ است و وظیفه ما نیز حمایت از رزمندگان همچون دوران دفاع مقدس.
3. دشمن و مخصوصا منافقین آمی‌خواهند القاء کنند عمدی در کار بوده! تا بین نیروهای داخلی، مسئولین کشور، دانشجویان عزیز و مخصوصا اتحاد مردم بعد از شهادت حاج قاسم ضربه بزنند.  هنر ما این است که به دنیا بفهمانیم سرمنشا این مشکلات ترامپ و آمریکاست و او آغازگر جنگ بوده است و سرنشينان بی گناه اين هواپيما قربانی شرایط ایجاد شده توسط آمریکا شدند.
4. برخی به اعلام دیرهنگام خبر اعتراض دارند و معتقدند که ببه به نوعی اهانت به مخاطبان صورت گرفته است، واقع این است که به نظر حقیر که ۱۵ سال در امور رسانه هستم تصور می‌کنم این طور نیست چون؛ روزچهارشنبه و پنجشنبه کشور در حال آماده باش نظامی برای حمله احتمالی امریکا بود و جمعه هم پس از روشن شدن تحقیقات، خبر اعلام شد. 
ما با ابرقدرت جهان، دلیرانه می‌جنگیم و در روز معرکه باید همه بردبار باشیم. آیا اعلام این خبر در روز حمله به آمریکا، منطقی بود؟ معمولا بعد از پایان تحقیقات، نتایج اعلام می‌شود لذا اگر نظام صداقت نداشت جعبه سیاه را در اختیار دیگر کشورها قرار نمی‌داد؛ یادمان نرود آمریکا بعد از چند روز فقط چند خبرنگار را به عین الاسد راه داد!.
5. در تاریخ ایران که هیچ، در جهان هم پس از ۸۰ سال نخستین کشوری هستیم که رسما آمریکا را تهدید و وعده مجازات سخت و کوبنده دادیم. ما به یاران سردار حاج قاسم اعتماد داریم و همه برای تبیین شرایط دشوار کشور آماده‌ایم.
برکت رضایی
فعال رسانه و طلبه حوزه 
انتهای پیام
captcha