برگزاری دوره آموزش مجازی قرآن از سوی دارالقرآن رفعت
کد خبر: 3871645
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵

برگزاری دوره آموزش مجازی قرآن از سوی دارالقرآن رفعت

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ دوره آموزش قرآن از سوی دارالقرآن رفعت ویژه تمام گروه سنی آقایان برگزار می‌شود.

خسرو امینی، مدیر دارالقرآن رفعت در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: در راستای تقویت فعالیت‌های قرآنی و با توجه به علاقه‌مندان به فراگیری علوم قرآنی که به دلیل مشغله، فرصت شرکت در دوره‌های حضوری را ندارند، دوره آموزش قرآن در فضای مجازی را راه‌اندازی کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر این دوره به صورت آزمایشی در حال انجام است، ادامه داد: طی این طرح، علاقه‌مندان به بحث قرائت می‌توانند هر قطعه‌ای را که می‌خواهند در قالب فایل صوتی پنج ‌دقیقه‌ای از طریق پیام‌رسان واتس‌آپ، همراه با نام و مشخصات به شماره 09909991400 ارسال کنند.

امینی اضافه کرد: از این طریق، ضمن کشف استعدادها، نکات هر تلاوت، صوت و لحن، وقف و ابتدا، روخوانی و نکات تجویدی در قالب فایل صوتی از سوی استاد مربوطه به قاری ارسال می‌شود و در آینده و فاز بعدی این طرح از این قاریان برای اجرا در محافل قرآنی دعوت به عمل می‌آید.

مدیر دارالقرآن رفعت با اشاره به استقبالی که طی پنج ماه اجرای آزمایشی این طرح انجام شده است، اظهار کرد: در آینده نزدیک با بهره‌مندی از اساتید بانو امکان مشارکت در این دوره برای بانوان علاقه‌مند به قرائت قرآن وجود دارد.

وی تأکید کرد: این دوره به صورت رایگان و بدون هزینه و با هدف جذب حداکثری برای فراگیری علوم قرانی و آماده کردن زمینه‌‌‌ فراگیری قرائت قرآن به صورت مجازی با بهره‌گیری از اساتید متبحر است.

یادآور می‌شود، دارالقرآن رفعت در نازی‌آباد، خیابان نیک‌نام شمالی، پلاک 127، واحد 2 قرار داد. همچنین علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 55005456 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha