روحیه جهادی شهدا نیاز امروز جامعه است
کد خبر: 3872214
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳

روحیه جهادی شهدا نیاز امروز جامعه است

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی‌فقیه در لرستان روحیه جهادی شهدا را نیاز امروز جامعه دانست و گفت: دشمن در قضیه سقوط هواپیمای اوکراینی با صرف هزینه‌های بالا زمینه جنگ‌های روانی و رسانه‌ای را فراهم کرد که البته این ضعف و زبونی دشمن ناشی‌ از شدت سیلی‌ای بود که از سپاه خورده است.

نمازبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد امروز، 27 دی‌ماه در خطبه‌های نمازجمعه این هفته خرم‌آباد در مصلی الغدیر این شهر، با تأکید بر این‌که امروز به روحیه جهادی شهدا نیازمندیم، گفت: مردم در اتفاقات رخ داده همواره در صحنه حضور دارند و لحظه‌ای از اهداف متعالی اسلام عقب‌نشینی نکرده و نخواهند کرد.

وی ادامه داد: در حالی‌که ملت ایران از سیلی محکم سپاه پاسداران خوشحال شدند، اما دست تقدیر کام آن‌ها را به‌دلیل جان‌باختن تعدای از شهروندان ایرانی و غیر ایرانی تلخ کرد.

شاهرخی با بیان این‌که دشمنان از موضوع سقوط هواپیمای اوکراین سوءاستفاده کردند، گفت: دشمن با صرف هزینه‌های بالا زمینه جنگ‌های روانی و رسانه‌ای را فراهم کرد، البته این ضعف و زبونی دشمن ناشی از شدت سیلی‌ای بود که از سپاه پاسداران خورده است و دشمن بداند در صورت تکرار اشتباه، سیلی‌های بسیار دیگری را خواهد خورد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان تأکید کرد: سپاه پاسداران ثابت کرده که همواره به انقلاب وفادار است، همچنان‌که مردم همیشه هوشیاری به خرج داده و در میدان‌های بصیرت حاضر شده و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده‌اند.

شاهرخی با اشاره به سالروز شهادت سیدمجتبی نواب صفوی، تصریح کرد: این شهید به همراه شهدای بسیار دیگری در وقایع سال‌های 32 و در ملی شدن صنعت نفت تلاش بسیاری کرد و آرام آرام زمینه‌های پیروزی انقلاب فراهم شد.

وی در ادامه با تسلیت ایام فاطمیه و این‌که مردم ایران و لرستان دل‌داده اهل‌بیت(ع) هستند و انتظار می‌رود با شور و شعور تمام مراسم‌ عزاداری را گرامی بداریم، از مسئولان و مدیران خواست نسبت به سیاهپوش کردن خیابان‌ها و جایگاه‌ها اهتمام بیشتری ورزند.

خطیب نمازجمعه خرم‌آباد در ادامه با اشاره به وقوع سیل در استان سیستان‌وبلوچستان، اظهار کرد: مردم لرستان در فروردین امسال شاهد خسارت بالای سیل به زیرساخت‌های مختلف بودند، حماسه‌های همدلی مردم را نیز دیدیم از این‌رو مردم استان با تمام توان به کمک سیل‌زدگان سیستان رفته و کوتاهی نکنند.

راهپیمایی حمایت از اقتدار نظام در شهرهای لرستان

امروز جمعه، بیست و هفتم دی بعد از اقامه نمازجمعه در مصلی‌های نمازجمعه شهرهای لرستان راهپیمایی حمایت از اقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه لرستان در حمایت از اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر آمریکای جنایتکار پس از اقامه نماز راهپیمایی کردند.

لازم به ذکر است این راهپیمایی در پی درخواست‌های مکرر مردمی و استانی از سراسر کشور به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد که مردم ولایتمدار شهرهای لرستان نیز در این راهپیمایی ضد آمریکایی همگام شدند.

این راهپیمایی در حمایت مردمی از اقدام با صلابت و شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موشکی و شکستن هیمنه پوشالی آمریکا و پشتیبانی از نیروهای امنیتی مقتدر نظام در مقابل طاغوت و دشمنان قسم خورده و خبیث در نقاط مختلف کشور برگزار شد.

همچنین مردم به‌منظور اعلام همدردی با خانواده‌های داغدار در حادثه سقوط هواپیمای مسافربری و جان باختن جمعی از هموطنان و تکریم آنان و موج‌سواری برخی سردمداران شیطان بزرگ و مزدوران آن‌ها و محکومیت ساختارشکنانی که پیاده نظام دشمن شده و وقاحت سفیر انگلیس، این راهپیمایی را برگزار کردند.

انتهای پیام
captcha