اقدام پیروزمندانه سپاه طبل توخالی بودن آمریکا را ثابت کرد
کد خبر: 3872237
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲

اقدام پیروزمندانه سپاه طبل توخالی بودن آمریکا را ثابت کرد

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه موقت یزد با اشاره به اینکه اقدام پیروزمندانه سپاه دو مطلب را ثابت کرد گفت: این اقدام پوچ بودن دشمنان اسلام و طبل توخالی بودن آمریکا را ثابت و معلوم شد آمریکا هیچ قدرتی ندارد.

اقدام پیروزمندانه سپاه طبل توخالی بودن آمریکا را ثابت کردبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام سید محمدجواد آیت‌اللهی، امام جمعه موقت یزد ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر یزد با اشاره به اینکه شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی جهان را تکان داد اظهار کرد: شهادت این شهید والامقام ملت ایران را بیدارتر، دشمن‌شناس‌تر و بصیرتر کرد و دیدیم مردم متدین در شهات وی چه صحنه‌هایی را خلق کردند که تمام مردم اعم از پیر و جوان، زن و مرد با هر عقیده‌ای به صحنه آمدند و به مقام شهید و شهادت ابراز ارادت کردند.

وی با اشاره به این که در این دو هفته اخیر میلیون‌ها بار نام سردار حاج قاسم سلیمانی و سردار دل‌ها و... عنوان شد افزود: آنچه اورا مالک اشتر انقلاب کرد، شهامت، شجاعت، مدیریت، فهم و ادراک و اخلاصی که داشت و همچنین ایمان به خدا و راه او ادامه دارد و ما دنباله‌رو راه این شهید والامقام هستیم لذا باید به میدان آمده و یکی از مهم ترین ویژگی‌های سردار سلیمانی ولایتمدار و تبعیت از ولایت فقیه بود و ما باید در عمل نشان دهیم دنباله‌رو راه این شهید هستیم.

امام جمعه موقت یزد بیان کرد: سربازان ولایت در سپاه مقتدر پاسداران انقلاب سیلی محکمی به دشمنان مکار زده و پایگاه نظامی آمریکا در عین الاسد را نشانه گرفتند که در ده‌ها سال گذشته سابقه چنین حمله‌ای به آمریکا نبوده است.

آیت‌اللهی با اشاره به اینکه این اقدام پیروزمندانه سپاه دو مطلب را ثابت کرد افزود: توان بالای نظام اسلامی و قدرت عظیم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که ضربه محکم را بدون خطا و اشتباه به آمریکای جنایتکار وارد کنند و این قدرت عظیم حاصل سال‌ها مجاهدت، تلاش و تبعیت از ولایت است .

وی با اشاره به اینکه اقتدار و آبروی نظام به اقتدار ولی فقیه است و آبرو و اقتدار ولی فقیه به آبروی اصلی یعنی امام زمان (عح) است بیان کرد: دومین مطلبی که حمله موشکی ثابت کرد، پوچ بودن دشمنان اسلام و طبل توخالی بودن آمریکا است و معلوم شد آمریکا قدرتی ندارد و این همان کلام امام و رهبر ماست که بر ما ثابت بود و بیشتر ثابت شد که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

امام جمعه موقت یزد با اشاره به اتفاق تلخ و ناگوار سانحه هواپیمای مسافربری که همه ملت را داغدار کرد بیان کرد: مسئولان باید تمام جوانب این قضیه را به دقت بررسی و مطالب را برای مردم بیان کنند.

وی ادامه داد: ملت ایران بصیر و آگاه هستند و نمی‌گذارند دشمنان اسلام و مسلمانان از این قضیه سوء استفاده و بر علیه نهادی که در خدمت نظام است، اقدامی صورت گیرد چون که سپاه در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی چه در زمان جنگ و بعد از آن، چه بحث نظامی و امنیتی کمال جهاد در راه خدا را داشته‌اند و اقدامات آنها قربه الی الله بوده است، هرگز نخواهیم گذاشت این نهاد خدمت گذار که حافظ امنیت کشور و موجب سربلندی نظام است، تضعیف شود .

انتهای پیام
captcha