رتبه ۹ خراسان‌شمالی در ثبت‌نام آزمون کتبی سراسری قرآن و عترت
کد خبر: 3872319
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲

رتبه ۹ خراسان‌شمالی در ثبت‌نام آزمون کتبی سراسری قرآن و عترت

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: این استان جایگاه ۹ کشوری را در ثبت‌نام آزمون کتبی سراسری قرآن و عترت دارد.

رتبه 9 خراسان شمالی در ثبت نام آزمون کتبی سراسری قرآن و عترتعلی‌اصغر نودهی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، با اشاره به اینکه، 11 بهمن ماه سال جاری آزمون سراسری قرآن و عترت برگزار می‌شود، افزود: مهلت ثبت‌نام تا پایان آذرماه بوده است که از خراسان‌شمالی هزار و 712 نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

نودهی تعداد ثبت‌نام شدگان را به تفکیک شهرستان‌های استان، شامل بجنورد 779 نفر، اسفراین 170 نفر، جاجرم 100 نفر، شیروان187 نفر، فاروج 117 نفر، مانه و سملقان 200 نفر، گرمه 57 نفر، راز و جرگلان47 نفر، روستا خرق 36 نفر و شهر بام 18 نفر عنوان کرد.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در رابطه با سرفصل‌های امتحانی، گفت: این آزمون در چهار گروه امتحانی و 15 رشته  برگزار می‌شود و در هر کجا از استان که ثبت‌نامی وجود داشته، مکان آزمون در نظر گرفته شده است.

نودهی تأکید کرد: برای افرادی که نمرات قبولی بگیرند گواهینامه آموزشی ارائه می‌شود و به نفرات برتر در این آزمون نیز جوایزی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha