آمادگی کمیته امداد برای دریافت کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان جنوب کرمان
کد خبر: 3872351
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰

آمادگی کمیته امداد برای دریافت کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان جنوب کرمان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد کرمان گفت: دفاتر و پایگاه‌های کمیته امداد در سراسر استان، آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم خیر و نیکوکار برای کمک به سیل‌زدگان جنوب کرمان هستند.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از کمیته امداد استان، یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان، امروز شنبه، 28 دی‌ماه گفت: دفاتر و پایگاه‌های کمیته امداد در سراسر استان کرمان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم خیر و نیکوکار برای کمک به سیل‌زدگان جنوب کرمان هستند.

وی افزود: مردم خیر و نیکوکار استان همچنین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای کمک به سیل‌زدگان جنوب کرمان به شماره‌ حساب ۲۲۰۳۱۳۶۱۰۵ بانک تجارت و شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۶۴۸۸۰ واریز کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان بیان کرد: نیکوکاران می‌توانند کمک‌های غیر نقدی خود را شامل پتو، آب‌معدنی، مواد غذایی و ... را به پایگاه‌ها و دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سطح استان کرمان تحویل دهند.

صادقی اظهار کرد: تاکنون یک کامیون کمک‌های مردمی شامل کنسرو، آب‌معدنی، روغن مایع، حبوبات، برنج، شیر خشک، قالی و موکت به ارزش 150 میلیون تومان توسط این نهاد به مناطق سیل‌زده شهرستان قلعه گنج ارسال‌ شده است.

انتهای پیام
captcha