مرحله دوم ثبت‌نام مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) آغاز شد
کد خبر: 3872444
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴
در بخش بانوان؛

مرحله دوم ثبت‌نام مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) آغاز شد

گروه مسابقات ــ با پایان یافتن زمان ثبت‌نام سیزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) در بخش بانوان، مرحله انتخاب زمان‌ حضور شرکت‌کنندگان در سایت اطلاع‌رسانی این مسابقات آغاز شد.

به گزارش ایکنا؛ با پایان یافتن زمان ثبت‌نام سیزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) در بخش بانوان، یادبود سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی، مرحله دوم ثبت‌نام و انتخاب زمان‌ حضور شرکت‌کنندگان آغاز شد.

این مرحله که تا دوشنبه، 30 دی‌ماه ادامه دارد، با مراجعه متسابقان به پایگاه اینترنتی مسابقه امام علی(ع) به نشانی https://www.dqimamali.com امکان‌پذیر است و براساس آن هر شرکت‌کننده می‌تواند نوبت رقابت خود را در صبح یا عصر مشخص کند.

این دوره از مسابقات در سه گروه دختران و بانوان زیر 16 سال، 16 تا 32 سال و 32 سال به بالا و با قضاوت 9 تیم داوری و در سالن‌های مجزا در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ 10 جزء و 20 جزء و حفظ کل، طی بازه زمانی 3 تا 10 بهمن‌ سال جاری در مجتمع یاوران مهدی(عج) جمکران برگزار می‌شود.

پس از ورود شرکت‌کنندگان به سایت، پشتیبان آنلاین، آماده مشاوره و پاسخ به سؤالات متسابقان است.

همچنین محمدرضا پورمعین، پیشکسوت قرآنی به عنوان مشاور و ناظر بر سیزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) معرفی شده است. محمدحسین سبزعلی، قاری بین‌المللی و مرتضی نجفی‌قدسی، از فعالان قرآنی، مدیریت ادوار قبلی این مسابقات را برعهده داشتند.

انتهای پیام
captcha