آغاز کلاس‌های آموزش قرائت قرآن در دارالقرآن تسنیم
کد خبر: 3872453
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۵

آغاز کلاس‌های آموزش قرائت قرآن در دارالقرآن تسنیم

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ هفتمین دوره آموزش قرائت قرآن کریم از سوی دارالقرآن تسنیم آغاز شده است.

به گزارش ایکنا؛ دارالقرآن تسنیم از سال 1395 با کسب مجوز از سوی سازمان تبلیغات اسلامی، فعالیت کاری خود را در حوزه قرآنی- فرهنگی آغاز کرده است و تاکنون موفق به برپایی بیش از 400 کرسی تلاوت برای قرآن‌آموزان و عموم مردم شده است.

دارالقرآن تسنیم محله سیزده آبان شهرری، کلاس‌های آموزش قرائت قرآن کریم را ویژه آقایان از 25 دی‌ماه آغاز کرده است. این دوره در رشته‌های روخوانی، روان‌خوانی، فصیح‌خوانی، تجوید و صوت و لحن تعیین شده است.
میلاد فروتن، مدیر روابط عمومی دارالقرآن تسنیم گفت: هفتمین دوره از کلاس‌های آموزش قرائت قرآن کریم به مدت شش ماه در قالب 24 جلسه آموزشی، روزهای چهارشنبه پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع امام رضا(ع) سیزده آبان برگزار می‌شود. این دوره با حضور اساتید متخصص مانند آقایان هادی عباسی، کمیل شکیبا، محمد علی رزم آرا، علی علیاری، حسین محمدی و میلاد فروتن همراه است.
همچنین مقرر شده که نخستین دوره آموزشی کلاس‌های قرائت قرآن کریم ویژه بانوان در اواسط بهمن‌ماه برپا شود.
گفتنی است؛ علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره تا تاریخ 5 بهمن‌ماه با شماره 09191220617 تماس حاصل کنند. همه دوره‌ها، همراه با «آزمون و ارائه گواهی‌نامه پایان دوره» است.
خبر دیگری از این مؤسسه جذب مربی بانو در حوزه آموزش قرائت قرآن کریم است. دارالقرآن تسنیم محله سیزده آبان، در راستای برگزاری دوره آموزش قرائت قرآن کریم از بانوان و علاقمندی که تجربه تدریس و برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن کریم در بخش دانش‌آموزی را دارند، دعوت به همکاری می‌کند. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 09124900534 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha