اجرای طرح «لاله‌های روشن» در مدارس همدان
کد خبر: 3872454
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۱

اجرای طرح «لاله‌های روشن» در مدارس همدان

گروه فرهنگی ــ معاون پرورشی آموزش و پرورش همدان گفت: طرح «لاله‌های روشن» در قالب برگزاری ۴۰ هزار یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی در سطح کشور اجرا می‌شود که سهم این استان، برگزاری ۲ هزار و ۵۸۰ یادواره است.

اجرای طرح «لاله‌های روشن» در 2 هزار و 580 مدرسه همدانیوسف سعیدی، معاون پرورشی آموزش و پرورش استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های آموزش و پرورش کشور در سال جاری اجرای طرح «لاله‌های روشن» است.

وی افزود: این طرح در قالب برگزاری ۴۰ هزار یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی در سطح کشور اجرا می‌شود و سهم استان همدان، برگزاری 2 هزار و 580 یادواره است.

سعیدی با بیان اینکه حرکت در مسیر آرمان‌های شهدا باید سرلوحه تحصیل و زندگی دانش‌آموزان قرار گیرد، اضافه کرد: انقلاب اسلامی به برکت ایثار و مجاهدت و خون پاک شهیدان به موفقیت‌های بزرگی در زمینه‌های مختلف علمی و فناوری دست یافته است.

معاون پرورشی آموزش و پرورش همدان ادامه داد: در دوران کنونی پاسداری از این دستاوردها تنها با الگوگیری دانش‌آموزان از ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا امکان‌پذیر است.

وی گفت: دشمنان نظام می‌خواهند محیط های علمی و آموزشی کشور را از یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی خالی کنند اما دانش‌آموزان کشورمان با هوشیاری این اجازه را به آنان نمی‌دهند.

انتهای پیام
captcha