تشکیل ستادهای مردمی دهه فجر در مساجد لرستان
کد خبر: 3872461
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۱

تشکیل ستادهای مردمی دهه فجر در مساجد لرستان

گروه فرهنگی ــ مدیر ستاد کانون‌های مساجد لرستان با تأکید بر این‌که برنامه‌های دهه فجر باید روحیه امید را در مردم تقویت کند، گفت: برنامه‌ریزی مناسب برای تشکیل ستادهای مردمی دهه فجر در مساجد مهم‌ترین هدف کارگروه ستاد دهه فجر استان است.

تشکیل ستادهای مردمی دهه فجر در مساجد لرستانمحمد ابدالی‌پور، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد لرستان در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به در پیش بودن ایام‌الله دهه فجر، از تشکیل کمیته مساجد ستاد دهه فجر لرستان خبر داد و گفت:  410 کانون فرهنگی و هنری مسجد در لرستان فعالیت دارند که این کانون‌ها ظرفیت خوبی برای برگزاری  «جشن‌های انقلاب» در مساجد و تبیین بیانیه «گام دوم انقلاب» به‌شمار می‎روند.

وی با اشاره به پیشقدم بودن مساجد در اجرای برنامه‌های انقلاب اسلامی، بر ضرورت مشارکت اعضای کارگروه مسجد در برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های گرامیداشت فجر انقلاب اسلامی در مساجد، تأکید کرد.

ابدالی‎پور ادامه داد: در برنامه‌های ویژه دهه فجر در مساجد باید بیان دستاوردهای انقلاب، خاطرات دوران انقلاب، مقایسه جامعه امروز و جامعه دیروز، تبیین نقش علما در پیروزی انقلاب، تقویت گفتمان «امام و رهبری» و برگزاری برنامه‌های شاد و مفرح مورد توجه قرار گیرد.

وی با تأکید بر این‌که برنامه‌های دهه فجر باید روحیه امید را در مردم تقویت کند، اضافه کرد: برنامه‌ریزی مناسب برای تشکیل ستادهای مردمی دهه فجر در مساجد به‌منظور فراهم‌سازی و زمینه مشارکت و حضور اقشار مختلف مردم در آیین‌های گرامیداشت ایام‌الله سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از طریق برگزاری مراسم مختلف فرهنگی، هنری، علمی و ورزشی از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های کارگروه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام
captcha