آغاز ثبت‌نام در جشنواره قرآن وزارت بهداشت
کد خبر: 3872635
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴
از اول بهمن‌ماه صورت می‌گیرد؛

آغاز ثبت‌نام در جشنواره قرآن وزارت بهداشت

گروه مسابقات ــ در حاشیه همایش دو روزه کارشناسان قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از آئین‌نامه بیست‌وپنجمین دوره این جشنواره رونمایی و همزمان ثبت‌نام برای حضور در مسابقات آغاز می‌شود.

آغاز ثبت نام در جشنواره قرآنی وزارت بهداشت

به گزارش ایکنا؛ ثبت‌نام برای حضور در بیست‌وپنجمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت از سه‌شنبه، اول بهمن‌ماه، از طریق پایگاه quran.behdasht.gov.ir آغاز می‌شود و تا زمان آغاز مرحله دانشگاهی ادامه خواهد داشت. جزئیات زمان‌بندی مراحل مختلف مسابقات در بخش‌های مختلف پس از ابلاغ آیین‌نامه اعلام می‌شود.

در این دوره از جشنواره، رشته‌های مسابقات از 45 رشته دوره قبل به بیش از 50 رشته رسیده و علاوه بر برگزاری کل جشنواره با نام و یاد سردار شهید قاسم سلیمانی، بخش مجزایی به نام این شهید سرافراز سپاه اسلام اختصاص یافته است.

همچنین آئین‌نامه بیست‌وپنجمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی نیز روز اول بهمن‌ماه و در حاشیه همایش دو روزه هم‌اندیشی کارشناسان قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور که در شهر کرمان و در جوار مزار سردار شهید قاسم سلیمانی، برگزار می‌شود، رونمایی و ابلاغ خواهد شد.

‌از جمله تغییراتی که در آیین‌نامه بیست‌وپنجمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت اعمال شده می‌توان به اضافه شدن رشته «شعر نو» در بخش ادبی و رشته «مناظره» در بخش تیمی اشاره کرد. در بخش هنری نیز رشته «تابلو فرش» به دیگر رشته‌های جشنواره اضافه شده است.

همچنین در رشته ترجمه‌خوانی ترجمه سوره حجرات به عنوان منبع معرفی شده و در بخش معارفی نیز رشته «نماز» به مجموع رشته‌های این جشنواره اضافه شده است. اختتامیه مرحله کشوری بیست‌وپنجمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت نیز سال آینده در مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha