حرکت در مسیر ناامیدی، موردپسند آمریکاست
کد خبر: 3872741
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲

حرکت در مسیر ناامیدی، موردپسند آمریکاست

گروه سیاست و اقتصاد ــ دبیر ائتلاف بزرگ پیروان ولایت قزوین با انتقاد از کسانی که در مسیر ناامیدی مردم گام برمی‌دارند، گفت: روشن است که جریان‌ها و گروه‌ها و اشخاصی که مردم را به این سمت هدایت می‌کنند که در انتخابات شرکت نکنند حرکتشان موردپسند و رضایت آمریکاست.

حرکت کسانی که در مسیر ناامیدی مردم گام برمی‌دارند، موردپسند آمریکاست

محمدحسین شفیعی‌ها، دبیر ائتلاف بزرگ پیروان ولایت قزوین، در گفتگو با ایکنا از قزوین، با بیان اینکه انتخابات یکی از نمادهای مهم مشارکت‌های مردم و دل‌بستگی آن‌ها به حاکمیت محسوب می‌شود، اظهار کرد: انتخابات امسال در زمانی برگزار می‌شود که ما رو در روی آمریکا قرار گرفته‌ایم؛ لذا نیاز است همه یک‌صدا و با انرژی مضاعف پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

وی افزود: از سوی دیگر اهمیت رأی و انتخاب مردم بسیار ضروری است، در کشور مشکلات و مسائل مختلفی در حوزه‌های گوناگون اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی وجود دارد که بخشی از آن ناشی از ضعف‌ها و نواقص و کاستی‌های دست‌اندرکاران است و بخشی دیگر به دلیل شرایطی است که در آن قرار گرفته‌ایم که از جمله آن می‌توان به تحریم‌ها اشاره کرد.

شفیعی‌ها با تأکید بر اینکه نیاز است نمایندگانی از سوی مردم برای مجلس انتخاب شوند که به معنای حقیقی توانا، متخصص، کارشناس و متعهد باشند، گفت: باید نمایندگان مجلس بدانند و باور داشته باشند که برای خود سهم خاصی در هنگام مسئولیت در حوزه نمایندگی قائل نشوند و یک دل برای حل مشکلات مردم تدبیر و قانون‌گذاری کنند.

وی تأکید کرد: برای نیل به این نقطه مردم باید با آگاهی بهتر و بیشتر در بین کاندیداها مطالعه کرده و گروه‌های مرجع جامعه نیز موظف هستند آگاهی‌های درست را به اقشار جامعه ارائه و مسیر شفاف را به مردم نشان دهند تا در انتخابات روز دوم اسفندماه شاهد انتخابی برتر از سوی مردم باشیم و مجلسی توانمند، قدرتمند و فعال در دوره یازدهم رقم بخورد.

این فعال سیاسی با انتقاد از کسانی که در مسیر ناامیدی مردم گام برمی‌دارند، بیان کرد: روشن است که جریان‌ها و گروه‌ها و اشخاصی که مردم را به این سمت هدایت می‌کنند که در انتخابات شرکت نکنند حرکتشان موردپسند و رضایت آمریکاست.

وی بیان کرد: وعده‌ها و سخنانی که از جانب این افراد می‌شنویم ناشی از تفکر شیطانی و شکست‌هایی است که نصیب آن‌ها شده است؛ لذا با تحلیل‌های غلطی که برای مردم می‌کنند به دنبال همراهی و همگامی مردم با دولت‌های مستکبر دنیا هستند.

دبیر ائتلاف بزرگ پیروان ولایت قزوین بیان کرد: آن‌ها می‌خواهند امیدواری نسبت به آینده کشور را از مردم بگیرند با این حال باید بدانند این امر بسیار روشن است که قرار گرفتن جامعه و کشور در شرایط سخت و تنگنا هرگز با دوام نیست.

شفیعی‌ها در پایان با تأکید بر اینکه امروز که در معرض تهدید دشمن قرار داریم ضرورت اتحاد و وحدت علیه دشمنان بسیار حیاتی و قابل‌توجه است، اعلام کرد: اگر مردم و مسئولان و دست‌اندرکاران با تدبیر و با توکل به خداوند قدم بردارند می‌توانیم این مسیر سخت و گردنه‌های صعب‌العبور را پشت سر بگذاریم و به نقطه‌های امیدوارکننده‌ای دست پیدا کنیم.

انتهای پیام
captcha