زمینه‌های مشارکت حداکثری در انتخابات فراهم شود
کد خبر: 3872845
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷

زمینه‌های مشارکت حداکثری در انتخابات فراهم شود

گروه اجتماعی ــ فرماندار شهرستان یزد گفت: زمینه‌های مشارکت حداکثری در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی رسانه‌ها انجام شود.

زمینه‌های مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس یازدهم فراهم شودبه گزارش ایکنا از یزد، سیدمحمد رستگاری، فرماندار شهرستان یزد، روز گذشته، 29 دی ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به توجه ویژه در حوزه آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: اتباع خارجی چه به صورت مجاز و چه غیرمجاز یکی از دغدغه‌های اصلی مردم در شهرستان است.

وی ادامه داد: فرمانداری اقداماتی را در دستور کار خود قرار داده اما این دغدغه از ‌‌سال‌‌های گذشته وجود داشته و ساماندهی آن قطعاً نیاز به زمان زیادی دارد.

رستگاری نظارت بیشتر بر فعالیت اتباع خارجی در گلخانه‌‌ها و کوره‌‌های آجرپزی و همچنین ضایعات فروشی‌‌های شهرستان را از جمله اقداماتی دانست که در این راستا در حال انجام است و گفت: جابجایی ضایعات فروشی‌‌های یزد به بیرون شهر با واگذاری زمینی در مجاورت کارخانه کمپوست یزد در دستور کار قرار دارد.

فرماندار یزد از برگزاری جلسات مردمی به صورت هفتگی در شهرستان خبر داد و افزود: در قالب نشست‌های هفتگی در محلات مختلف در روزهای چهارشنبه در مساجد با مردم دیدار و به صورت مستقیم مشکلات مطرح و در راستای رفع آن اقدام می‌شود.

رستگاری با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سال جاری گفت: برگزاری انتخابات بر اساس زمانبندی مشخص شده و رعایت مر قانون در اولویت فرمانداری قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه در جلساتی نیز شعبه‎‎های اخذ رای حوزه انتخابیه یزد و اشکذر نهایی شده افزود: امیدواریم در انتخابات مجلس یازدهم که دوم اسفندماه برگزار می شود، شاهد حضور حداکثری مردم در این انتخابات باشیم.

فرماندار یزد با اشاره به پروژه‌های نیمه تمام در این شهرستان گفت: بیش از 65 پروژه شاخص در شهرستان وجود دارد که از 30 تا 80 درصد پیشرفت دارد و 20 پروژه شاخص که بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به 60 میلیارد اعتبار نیاز است که امیدواریم تا پایان سال 1399 یا 1400 به اتمام برسد.

رستگاری با اشاره به ساماندهی مسیل شهر یزد نیز اظهار کرد: 400 متر از این مسیل پاک سازی شده است ولی برای تداوم این عملیات در حال طراحی مناسب هستیم .

فرماندار یزد با اشاره به ایام الله دهه فجر، مهمترین پروژه‌ها را افتتاح فاز نخست کتابخانه مرکزی شهر یزد، یک باب کتابخانه در شهر حمیدیا، طرح اصلاح هندسی تقاطع شهدای محراب و فاز اول میدان سردار شهسید سلیمانی اعلام کرد.

محمدصادق فلاح، مدیرعامل شهرک صنعتی یزد نیز در این نشست گفت: 827 واحد صعتی در این شهرک مستقر است که از این تعداد 549 واحد فعال و مابقی در حال ساخت و ساز و نصب ماشین آلات هستند.

حسین فلاح مدیرعامل شرکت وطن گستر تمدن پویا نیز در این نشست از فعالیت این مرکز در سه حوزه خبر داد و اقدامات انجام شده را تشریح کرد.

سعید زارع، جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در این نشست اظهار کرد: 31 کارگروه ویژه دهه فجر در استان تشکیل شده و تعدادی هم در حال شکل گیری است.

وی انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری و جهاد و مقاومت را شعار دهه فجر امسال اعلام کرد و گفت: در دهه فجر امسال برنامه‌های متعددی پیش بینی شده و در روز 22 بهمن همزمان با چهلمین روز شهادت سردار سلمیانی برنامه ویژه‌ای خواهیم داشت.

حجت‌الاسلام محمد فخرالدینی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در این نشست گفت: انقلاب اسلامی ایران انقلاب معنا و نور است و باید با همین ویژگی ادامه و به دست امام زمان (عج) برسد .

وی علم و بصیرت، مبارزه با استکبار و گناه، صبر و استقامت را عوامل پیروزی و رشد انقلاب دانست و بر اولویت آنها در اقدامات تاکید کرد.

 

انتهای پیام
captcha