درسنامه‌های علوم قرآن‌ و حدیث در وزارت علوم رونمایی می‌شود
کد خبر: 3872912
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
۲ بهمن‌ماه؛

درسنامه‌های علوم قرآن‌ و حدیث در وزارت علوم رونمایی می‌شود

گروه دانشگاه ــ درسنامه‌های مقطع کارشناسی علوم قرآن و حدیث دوم بهمن‌ماه، با حضور مسئولان وزارت علوم، مؤلفان، ناظران طرح‌ها، معاونان آموزشی و مدیران گروه‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه‌های کشور رونمایی می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ مراسم رونمایی از درسنامه‌های مقطع کارشناسی علوم قرآن و حدیث، روز چهارشنبه دوم بهمن‌ماه، از ساعت ۹ تا ۱۲ در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود.

پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور، در راستای مصوبات شورای توسعه فرهنگ قرآنی شورای عالی انقلاب فرهنگی و با هدف ساماندهی و تدوین کتب و محتوای آموزشی درسی برای مراکز دانشگاهی، مجری رشته علوم قرآن و حدیث در مقطع کارشناسی در اواخر سال ۱۳۹۵ یک همکاری علمی را آغاز کردند. این همکاری در قالب انعقاد قرارداد تدوین ۲۱ عنوان درسنامه قرآنی تبلور یافت و برای اجرایی کردن قرارداد یادشده دبیرخانه‌ای با عنوان «کارویژه تدوین درسنامه‌های قرآنی» در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه تشکیل شد.

این مجموعه آثار براساس سرفصل‌های مصوب کارشناسی علوم قرآنی در قالب مشارکت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور که هر دو از مراکز زیر مجموعه وزارت علوم تحقیقات و فناوری است، طراحی و تدوین شده است.

مراسم رونمایی از این آثار از ساعت ۹ الی ۱۲ روز چهارشنبه دوم بهمن‌ماه، در سالن شهدای جهاد علمی(طبقه پانزدهم) وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با حضور مسئولان ذی‌ربط وزارت، مؤلفان، ناظران طرح‌ها، معاونین آموزشی و مدیران گروه‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.
انتهای پیام
captcha