رونمایی از یادمان نامگذاری شهید سردار سپهبد سلیمانی در جویبار
کد خبر: 3873364
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۱

رونمایی از یادمان نامگذاری شهید سردار سپهبد سلیمانی در جویبار

گروه فرهنگی ــ یادمان نامگذاری سایت تحقیقاتی چپکرود جویبار جهاد دانشگاهی به نام شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی، عصر امروز یکم بهمن‌ماه با حضور مسئولان کشوری و استانی رونمایی شد.

رونمایی از یادمان نامگذاری شهید سردار سپهبد سلیمانی در جویباربه گزارش ایکنا از مازندران در طلیعه چهل و یکمین سالگرد جمهوری اسلامی و در راستای بزرگداشت شهید مدافع حرم سردار سپهبد قاسم سلیمانی و همزمان با افتتاح پایلوت نیمه صنعتی تکثیر و پرورش جلبک اسپیرولینا، عصر امروز یکم بهمن‌ماه سایت تحقیقاتی ۸۰ هکتاری جهاد دانشگاهی مازندران به نام شهید سپهبد قاسم سلیمانی نامگذاری و از یادمان این شهید رونمایی شد.
در این رونمایی، فرمانده سپاه کربلای مازندران، مسئول نهاد رهبری در دانشگاهی مازندران، فرماندار شهرستان جویبار، رئیس بسیج سازندگی مازندران، فرمانده سپاه جویبار، واحد عبدالهیان رئیس جهاد دانشگاهی و برخی از مسئولان محلی و مدیران و معاونان جهاد دانشگاهی حضور داشتند.
لازم به ذکر است؛ شهید سپهبد سردار سلیمانی بامداد روز جمعه سیزدهم دی ماه، ساعاتی پس از انتشار اخباری از انفجار و اصابت موشک به دو خودرو در نزدیکی فرودگاه بغداد، الحشد الشعبی عراق از شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و «ابومهدی المهندس» معاون سازمان الحشد الشعبی عراق در حمله هوایی آمریکا خبر داد؛ خبری که ساعتی بعد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آن را تأیید کرد.
در پی این خبر، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) مسئولیت ترور شهید سلیمانی و ابومهدی‌المهندس را بر عهده گرفت و در بیانیه‌ای اذعان کرد که این ترور به دستور رئیس جمهور آمریکا صورت گرفته است.

انتهای پیام
captcha