مشکل امروز کشور ما کاهلی است
کد خبر: 3873878
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
ماندگاری:

مشکل امروز کشور ما کاهلی است

گروه اجتماعی ــ مدرس حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه مادران به کودکان آموزش دهند که تا کار نکنند و زحمت نکشند چیزی نصیبشان نمی‌شود، تصریح کرد: مشکل امروز کشور ما کاهلی است.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام مهدی ماندگاری، مدرس حوزه و دانشگاه شامگاه دیروز جمعه، 4 بهمن‌ماه در مراسم «رهروان فاطمی» با بیان اینکه شهدای ما نتیجه درگیری حق و باطل هستند و اگر می‌خواهیم در جبهه فاطمی باشیم باید طرف حق باشیم، گفت: بانوان ما در دوران دفاع مقدس به‌صورت غیرمستقیم نقش فعالی داشتند در حالیکه دلشان می‌خواست به‌صورت مستقیم نقش داشته باشند.

وی با بیان اینکه خداوند برای بانوان جنگ مستقیم را واجب نکرده است و امروز جنگ نرم با دشمن غیرمستقیم است، افزود: در حال حاضر در جنگ اقتصادی هستیم و در این جنگ اقتصادی، بانوان مربی هستند و وظیفه مهمی به عهده دارند؛ چرا که باید فرزندان را پرورش دهند و تربیت کنند.

این مدرس حوزه و دانشگاه با بیان اینکه آموزش پشتکار داشتن به کودکان به‌عهده مادران است و نام این محور کارآمدی است، بیان کرد: در این محور اصل پرکاری را باید به کودکان یاد داد و اگر پرکار باشیم مشکلات نظام حل خواهد شد.

حجت‌الاسلام ماندگاری با تأکید بر اینکه مادران باید به کودکان آموزش بدهند که تا کار نکنند و زحمت نکشند چیزی نصیبشان نمی‌شود، تصریح کرد: مشکل امروز کشور ما کاهلی است.

این مدرس حوزه و دانشگاه با اشاره اینکه در جنگ باید ارزش‌های اقتصادی حفظ شود و این ارزش‌ها همان بایدها و نبایدهای اقتصادی است، گفت: ارزش اقتصادی قناعت و نان حلال است اما امروز در کشور ما برای بعضی‌ها حرام‌خوری عادی شده است.

وی با بیان اینکه باید شکرگزاری را به کودکان آموزش داد، تأکید کرد: باید تحمل و تشکر در فضای خانه افزایش پیدا کند و مهم‌ترین عامل عذرخواهی و قبول تقصیر است.

انتهای پیام
captcha