اجرای طرح ملی «مادر ایرانی، مربی قرآن» در کرمانشاه
کد خبر: 3873943
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰

اجرای طرح ملی «مادر ایرانی، مربی قرآن» در کرمانشاه

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه از اجرای طرح ملی «مادر ایرانی، مربی قرآن» در این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، از اجرای طرح ملی «مادر ایرانی، مربی قرآن» با حضور مادران و بانوان در کرمانشاه خبر داد.

وی افزود: این طرح با همکاری کانون‌های فرهنگی مساجد استان در کرمانشاه برگزار خواهد شد. طرح یاد شده با هدف رسالت یک مربی، یک معلم قرآن، تعلیم آسان، آموزش نماز، قرآن و چشاندن لذت آن به کودکان برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی کرمانشاه تصریح کرد: مباحث اجرایی در این دوره آموزشی شامل برگزاری کارگاه‌های تربیت بدون تنبیه، حفظ قرآن با بازی و کارگاه تخصصی ویژه مادران و مربیان است.

وی تأکید کرد: در این دوره آمورزشی آموزش نماز و قرآن با تکیه بر تکنولوژی‌های آموزشی و روانشناسی پیگیری می‌شود؛ چراکه مادران باید آموزش نماز و قرآن را آسان و لذت‌بخش و علمی به کودکان خود بیاموزند.

حجت‌الاسلام محمدی بیان کرد: مادران در این دوره آموزشی، آموزش قرآن را به زبان کودکانه با استفاده از ابزار هنر، شعر، قصه، بازی و نمایش برای انتقال به فرزندان خود فرا می‌گیرند.

انتهای پیام
captcha