نمایش آئینی _ مذهبی «مادرانه» در ملایر اجرا می‌شود
کد خبر: 3874328
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴

نمایش آئینی _ مذهبی «مادرانه» در ملایر اجرا می‌شود

گروه فرهنگی ـ مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر خبر داد: همزمان با ایام سوگواری حضرت زهرا (س) نمایش آئینی_ مذهبی «مادرانه» به کارگردانی و نویسندگی رضا باغبان در ملایر اجرا می‌شود.

نمایش آئینی _ مذهبی «مادرانه» در ملایر اجرا می‌شودحجت‌الاسلام طالب ترکاشوند، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و فرا رسیدن شهادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: همزمان با ایام سوگواری حضرت زهرا (س) نمایش آئینی_ مذهبی «مادرانه» به کارگردانی و نویسندگی رضا باغبان در ملایر اجرا می‌شود.
وی افزود: این نمایش که کار گروه هنری کافه تئاتر است با مضمونی دینی به روایت برگی از زندگانی حضرت زهرا (س) می‌پردازد که 10 بازیگر در آن به ایفای نقش می‌کنند.
ترکاشوند تصریح کرد: رضا باغبان، مبینا خانی، مرجان سعدی، یاسمن شاهسوند، مهدیه صادقی، سونیا معتمدیان، فاطمه کریم طجری، مینا اخوی خو، فاطمه خورسند، حمید خانجانی بازیگران این نمایش، و فاطمه اسدی دستیار کارگردان و صبا ستایش کار نور و صدا را در این نمایش به عهده دارند.
وی اضافه کرد: سرپرستی این گروه و مشاور کارگردان بهرام حاجی علی اکبری هنرمند پیشکسوت عرصه نمایش است.
حجت الاسلام ترکاشوند گفت: این نمایش از ۶ بهمن ماه الی پنجشنبه ۱۰ بهمن سال جاری در یک سانس از ساعت 30/16 تا30/17 در محل مرکز آموزش هنر، واقع در بلوار ۱۵خرداد اجرا خواهد شد و شرکت برای عموم آزاد و رایگان است.

انتهای پیام
captcha