مردم آذربایجان‌شرقی با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
کد خبر: 3874452
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳
به‌مناسبت سالگرد قیام تاریخی ۲۹ بهمن؛

مردم آذربایجان‌شرقی با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند

گروه سیاست و اقتصاد ــ معاون استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: جمعی از مردم استان به‌مناسبت سالگرد قیام تاریخی مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶، با رهبر انقلاب دیدار و با آرمان‌های امام و انقلاب تجدید پیمان می‌کنند.

مردم آذربایجان‌شرقی با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی استانداری علیار راستگو، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی روز گذشته، ششم بهمن‌ماه در نشست هماهنگی دیدار مردم استان با رهبر معظم انقلاب، گفت: جمعی از مردم استان به‌مناسبت سالگرد قیام تاریخی مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶، با رهبر انقلاب دیدار و با آرمان‌های امام و انقلاب تجدید پیمان می‌کنند.

وی افزود: تبریز و آذربایجان همواره در حمایت از انقلاب و ارزش‌های والای آن پیشتاز بوده و در قضایای اخیر هم مردم ولایت‌مدار استان در حمایت از انقلاب اسلامی پیش‌قدم شدند.

راستگو اظهار کرد: اشاره رهبر معظم انقلاب به راهپیمایی کم‌نظیر مردم تبریز در حمایت از امنیت و اقتدار کشور در دیدار معظم له با خانواده سردار شهید سلیمانی، افتخاری بزرگ برای مردم تبریز و آذربایجان است.

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی، با تأکید بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم دیدار مردم استان با رهبر معظم انقلاب، بر همکاری همه دستگاه‌های ذی‌ربط در این خصوص تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha