۷۹ مددجوی مازندارنی در دهه فجر مشغول به کار می‌شوند
کد خبر: 3874464
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸

۷۹ مددجوی مازندارنی در دهه فجر مشغول به کار می‌شوند

گروه اجتماعی ــ معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران گفت: برای ۷۹ مددجوی تحت حمایت در ایام الله دهه فجر طرح اشتغال ایجاد می‌شود.

۷۹ مددجوی مازندارنی در دهه فجر مشغول به کار می‌شوندبه گزارش ایکنا از مازندران، سید علی اصغر رضایی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران، امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برای اجرای این طرح‌ها 3 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال از اعتبارات بند(ب) تبصره ۱۶، توسعه اشتغال روستایی، صندوق امداد ولایت به مددجویان پراخت شد.

وی افزود: طرح‌های اشتغال دربخش‌های کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی، خدمات، صنعت در دهه فجر برای مددجویان کمیته امداد مازندران ایجاد می‌شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران، تصریح کرد: طراحی و مشاوره اشتغال متناسب با شرایط بومی با آموزش‌های لازم، پرداخت وام، اجرای طرح، نظارت وکمک در پایدارسازی مشاغل، در طول سال به مددجویان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به ارائه خدمات به مددجویان در مناطق محروم استان، افزود: ایجاد هشت طرح اشتغال برای مددجویان در مناطق محروم با هدف محرومیت‌زدایی، مهاجرت معکوس و توانمند‌ستازی مددجویان از دیگر برنامه‌های در دهه فجر است.

رضایی با اشاره به ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد مازندران، افزود: این دوره‌ها در قالب مهارت‌آموزی، پایدارسازی مشاغل و کارآفرینی برای مددجویان، مجریان طرح‌های خودکفایی و متقاضیان طرح اشتغال برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha