آغاز برنامه‌های کاروان قرآنی انقلاب از فردا
کد خبر: 3874642
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵

آغاز برنامه‌های کاروان قرآنی انقلاب از فردا

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسئول کاروان قرآنی انقلاب از آغاز برنامه‌های این کاروان قرآنی از روز سه‌شنبه، 8 بهمن‌ماه خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، احمد ابوالقاسمی، قاری بین‌المللی و مسئول کاروان قرآنی انقلاب با بیان اینکه سفر این کاروان از روز سه‌شنبه، 8 بهمن آغاز خواهد شد، گفت: بعد از تجدید میثاق جامعه قرآنی کشور که طبق روال هرساله صورت می‌گیرد، اولین محفل انس با قرآن در جوار حرم مطهر امام خمینی(ره) از ساعت 9:30 برگزار می‌شود و پس از پایان این محفل، سفر این کاروان به طور رسمی از حرم مطهر آغاز خواهد شد.

وی گفت: اولین مقصد ما در جنوب کشور، شهر کرمان خواهد بود که قرار است روز پنجشنبه، 10 بهمن‌ماه ضمن غبارروبی گلزار شهدای این شهر، در جوار مزار مطهر سردار بزرگ پرافتخار، شهید سپهبد قاسم سلیمانی محفل انس با قرآن با حضور مردم خونگرم این شهر برگزار شود.

ابوالقاسمی مقصد بعدی کاروان قرآنی انقلاب پس از کرمان را بندرعباس عنوان و اظهار کرد: روز جمعه، 11 بهمن‌ماه در جزیره لارک خواهیم بود و در روز 12 بهمن همزمان با آغاز ایام دهه فجر در روی ناو سهند در بندرعباس محفل قرآنی خواهیم داشت.

این پیشکسوت قرآن از شهرهای میناب، سیریک، بندر جاسک، کنارک، قصر قند، چابهار به عنوان مقاصد بعدی این کاروان برای اجرای محافل انس با قرآن نام برد.

همراهی گروه‌های پزشکی و هنری در طول این سفر از مواردی بود که مسئول کاروان قرآن انقلاب به آن اشاره و عنوان کرد: پزشکان قرآنی با احداث پایگاه موقت به ارائه خدمات رایگان پایش سلامت خواهند پرداخت. همچنین، هنرمندان تئاتر، نمایش‌هایی را به منظور ارائه مفاهیم قرآنی و ایجاد انگیزه برای جذب افراد به آشنایی و تلاوت قرآن برای اولین بار اجرا خواهند کرد.

ابوالقاسمی در پایان گفت: در طول برگزاری این کاروان ضمن همراهی قاریان بین‌المللی کشور از ظرفیت‌های جامعه قرآنی استان‌ها و شهرها بهره خواهیم برد.

انتهای پیام
captcha