اجرای بیش از ۲۰۰۰ برنامه دهه فجر در سمنان
کد خبر: 3874730
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۱

اجرای بیش از ۲۰۰۰ برنامه دهه فجر در سمنان

گروه اجتماعی ــ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمنان از برگزاری دو هزار و ۵۰۰ ویژه‌برنامه دهه فجر خبر داد و گفت: این برنامه‌ها در هشت شهرستان ۲۰ نقطه شهری و ده‌ها روستای استان با حضور مردم برگزار می‌شود.

اجرای بیش از 2000 برنامه دهه فجر در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری، رئیس این شورا عصر روز گذشته، 7 بهمن‌ماه با بیان اینکه دو هزار و ۵۰۰ برنامه در این ایام تدارک دیده‌ شده است، گفت: این برنامه‌ها در هشت شهرستان ۲۰ نقطه شهری و ده‌ها روستای استان برگزار می‌شود.

وی برنامه‌های دهه فجر را مردمی دانست و افزود: شعار امسال برنامه‌های دهه فجر، انقلاب اسلامی زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت است که در این راستا روزهای دهه فجر هر کدام از روی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی عناوینی خواهند داشت که به‌صورت نمادین معرفی می‌شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمنان، حضور در گلزار شهدا و سپس حرکت به سمت دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و دیدار با آیت‌الله شاهچراغی را از برنامه‌های مهم روز اول دهه فجر در سطح استان برشمرد و گفت: مراسم ویژه آغاز دهه فجر در دفتر آیت‌الله شاهچراغی تا ظهر برگزار می‌شود.

قندهاری ادامه داد: علاوه بر راهپیمایی ۲۲ بهمن که درواقع محوری برنامه‌های این ایام است، برنامه‌های شاخصی مانند ۱۰ شب ۱۰ مسجد، تلاوت قرآن، جشن‌های انقلاب، سخنرانی، روایتگری انقلاب در مدارس و … برگزار می‌شود.

وی از برگزاری پویش مردمی «سردار سلام» ویژه گرامی‌داشت شهدای انقلاب اسلامی به‌خصوص سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و متذکر شد: برگزاری ایستگاه نقاشی کودکان با عنوان «من یک سردارم» در شاهرود، ذیل این پویش برگزار می‌شود که در ایام‌الله دهه فجر دیدار با خانواده شهدا به‌خصوص شهدای انقلاب اسلامی نیز صورت می‌گیرد.

دبیر ستاد دهه فجر سمنان راه‌اندازی کاروان انقلاب را از دیگر برنامه محوری این ایام برشمرد و گفت: به‌مناسبت دهه فجر با همکاری ارشاد اسلامی تئاتر خیابانی در شهرهای سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار، سرخه و آرادان برگزار می‌شود.

قندهاری از اجرای نمایش «جابر» با موضوع نقش زنان در انقلاب اسلامی در این ایام خبر داد و گفت: این نمایش از ۱۵ بهمن‌ماه به مدت سه شب در سالن مطهری سمنان در دو سانس به روی صحنه می‌رود.

به گفته رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، کمیته‌های مختلفی در ستاد دهه فجر عضو هستند که ازجمله آن‌ها راهپیمایی، قرآنی، دانش‌آموزی، فرهنگی و … را می‌توان نام برد که با همکاری دستگاه‌های اجرایی، فرهنگی و خدماتی برنامه‌های ویژه‌ای را برای دهه فجر تدارک دیده‌اند.

انتهای پیام
captcha