برپایی نمایشگاه عکس «مهر محرم» در سمنان
کد خبر: 3874885
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹

برپایی نمایشگاه عکس «مهر محرم» در سمنان

گروه فرهنگی ــ دبیر دوازدهمین سوگواره ملی و پنجمین مسابقه بین‌المللی عکس «مهر محرم» از برپایی نمایشگاه عکس این دوره در شب شهادت حضرت زهرا(س) در مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان خبر داد.

برپایی نمایشگاه عکس «مهر محرم» در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی ارشاد استان سمنان، میثم قدس‌پور، دبیر دوازدهمین سوگواره ملی و پنجمین مسابقه بین‌المللی عکس «مهر محرم»، امروز، 8 بهمن از برپایی نمایشگاه عکس این دوره از امشب همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) در مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان خبر داد و گفت: این نمایشگاه در مراسمی با حضور آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان و جمعی از مسئولان فرهنگی و اجرایی استان سمنان برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه در این نمایشگاه بیش از ۱۰۰ قطعه عکس برگزیده هیات داوران به همراه بخش جنبی ارائه می‌شود متذکر شد: در نمایشگاه مذکور عکس‌هایی از آیین‌های عزاداری ایام محرم در داخل و خارج از کشور، راهپیمایی عظیم اربعین حسینی و سایر موضوعات این سوگواره ملی و مسابقه بین‌المللی ارائه خواهد شد.

قدس‌پور با اشاره به اینکه عکس‌های این سوگواره ملی و مسابقه بین‌المللی از ایران و ۲۵ کشور جهان ارسال و در داوری شرکت کرده‌اند یادآور شد: نمایشگاه مهر محرم تا هفدهم بهمن در گالری‌های مختلف مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان دائر خواهد بود و دوستداران عکس‌های محرم و هنرعکاسی می‌توانند همه رزه بهجزء ایام تعطیل از ساعت ۱۶ تا ۱۸ از آن دیدن کنند.

یادآور می‌شود، مراسم اختتامیه این دوره از سوگواره ملی و مسابقه بین‌المللی «مهر محرم» نیز شانزدهم بهمن با حضور مسوولان داخلی و خارجی در سالن تئاتر شهر مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان برگزار و از برترین‌های این سوگواره و مسابقه تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام
captcha