تشریح ویژه‌برنامه‌های دهه فجر در کرمانشاه
کد خبر: 3874949
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷

تشریح ویژه‌برنامه‌های دهه فجر در کرمانشاه

گروه اجتماعی ــ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در جلسه برنامه‌ریزی مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه‌های این ایام در استان را تشریح کرد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، عباس سروری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، امروز، 8 بهمن، در جلسه برنامه‌ریزی مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی استان کرمانشاه که در دفتر امام جمعه برگزار شد با بیان اینکه در طول تاریخ هیچ سلسله‌ای به اندازه مرجعیت با پاکی مواجه نبودند، گفت: امام راحل به‌عنوان احیا کننده دین مبین اسلام یک استثنا بودند که توانستند ابرقدرت شرق و غرب را به چالش بکشند.

وی افزود: در طول 15 سال گذشته آمریکا در کشورهای اسلامی هیچ نقشه موفقی نداشته و با پیدایش جبهه مقاومت حاج قاسم تمام سلطه به چالش کشیده شده است.

سروری تصریح کرد: امروز خون سردار، پرچمدار محتوای اسلام برای به دست گرفتن پرچم توحید در سراسر دنیا است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اجرای ویژه برنامه‌های دهه فجر در این استان، بیان کرد: 22 کارگروه تخصصی در سطح نهادها، ارگان‎‌‌ها و سازمان‌های مختلف تشکیل شده و برنامه‌های خود را آغاز کرده‌اند تا شاهد جشن‌های پرنشاطی در این ایام باشیم.

وی با تأکید بر اینکه در شعار امسال بحث گام دوم انقلاب در برنامه‎‌ها لحاظ می‌شود، افزود: لازمه کارها و اقدامات در دهه فجر انقلابی بودن است که باید در اولویت قرار گیرد.

سروری با اشاره به اینکه ارزش‌های امام و انقلاب باید برای مردم به ویژه جوانان بازخوانی شود، گفت: جوانان باید از حوادثی که بر انقلاب ما گذشته آگاه و برای گام‌های بعدی انقلاب آماده باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تأکید کرد: امسال باید در هر کارگروه با یک برنامه شاخص به استقبال دهه فجر برویم.
وی به برگزاری مراسم شهادت حضرت فاطمه(س) اشاره و اظهار کرد: در روز 9 بهمن رأس ساعت 10 صبح مراسمی از مقابل مسجد جامع برگزار می‌شود.

سروری با تشریح برخی از برنامه‌های این ایام به ارائه خدمات رفاهی رایگان در شهرها و روستاها و مردمی کردن برنامه‌ها در دهه فجر امسال اشاره کرد و افزود: روز 12 بهمن با حضور در مزار شهدا مراسمی با سخنرانی استاندار کرمانشاه آغاز و در همین روز دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با آیت‌الله علما انجام می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه به برنامه‌های روز 17 بهمن، گلباران مزار شهدا و نواختن زنگ انقلاب در مدارس اشاره کرد. وی از نورافشانی آسمان شهر در شب 22 بهمن در 2 نقطه از شهر توسط کارگروه سپاه و ارتش خبر داد.

وی به راهپیمایی عظیم روز 22 بهمن نیز اشاره کرد و گفت: سخنران راهپیمایی این روز معاون فرهنگی قوه قضائیه خواهد بود.

سروری در پایان به برپایی نمایشگاه عکسی از جبهه مقاومت در طول مسیر راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و افزود: مراسم چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی روز 22 بهمن در کرمانشاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha