خراسان‌جنوبی؛ مهیای یک رویداد بزرگ قرآنی
کد خبر: 3875061
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳

خراسان‌جنوبی؛ مهیای یک رویداد بزرگ قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی _ مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی از برگزاری هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت همزمان با سراسر کشور در ۱۱ بهمن ماه سال جاری خبر داد و گفت: این آزمون در ۱۴شعبه استان برگزار می‌شود.

خراسان‌جنوبی؛ مهیای یک رویداد بزرگ قرآنیمحمد جعفری، مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: شرکت در تمامی رشته‌های آزمون برای کلیه داوطلبان مرد و زن، بدون هرگونه محدودیت سنی، آزاد بوده و هر داوطلب در یک یا نهایتا سه رشته از گروه‌های امتحانی چهارگانه، ثبت‌نام کرده است.

وی افزود: آزمون حفظ قرآن ساعت ۸ صبح و آزمون ترجمه و مفاهیم گروه معارف ساعت ۱۰ صبح روز ۱۱ بهمن‌ماه جاری برگزار خواهد شد.

مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی در مورد مکان برگزاری آزمون، بیان کرد: در مرکز استان، آزمون در سالن شهید مطهری دانشگاه آزاد اسلامی، انتهای خیابان غفاری برگزار می‌شود.

جعفری خاطرنشان کرد: دبیرستان وحدت اسلامی برای شرکت‌کنندگان حوزه درمیان و طبس مسینا، دانشگاه پیام نور سرایان، دارالقرآن امام حسن مجتبی(ع) در زیرکوه، نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان، موسسه فرهنگی قرآن و عترت منهاج در عشق‌آباد طبس، موسسه فرهنگی قرآن و عترت ریحانه النبی(ص) در فردوس، حوزه علمیه شهرستان سربیشه، سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور در طبس، سالن شهید مفتح در بشرویه، دانشگاه پیام نور در قائن و سالن شهید مطهری دانشگاه آزاد اسلامی خوسف شعبه‌های آزمون در شهرستان‌ها خواهند بود.

وی با بیان اینکه ۳۹۲۰ نفر در چهار گروه امتحانی در این آزمون در استان ثبت‌نام کرده‌اند که ۹۰درصد آن‌ها زن و ۱۰ درصد مرد هستند، یادآور شد: نتایج ازمون روزهای شنبه یا یکشنبه ۱۲ و ۱۳ بهمن ماه از طریق سایت ghuranedu.ir اعلام خواهد شد.

 

جعفری با اشاره به اینکه به تمامی شرکت‌کنندگانی که امتیاز بالای 90 کسب کنند، لوح تقدیر اعطاء خواهد شد، کـه پـس از اعـلام نتـایج از طریق سامانه آزمون قابل دریافت است، خاطرنشان کرد: به نفراتی که موفق به کسب حد نصاب قبولی شوند گواهینامه پایان دوره اعطاء می‌شود.

خراسان‌جنوبی؛ مهیای یک رویداد بزرگ قرآنی

خراسان‌جنوبی؛ مهیای یک رویداد بزرگ قرآنی

انتهای پیام
captcha