مقاومت، مهمترین راه انقلاب است
کد خبر: 3875810
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰

مقاومت، مهمترین راه انقلاب است

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده سپاه استان تهران با بیان اینکه مقاومت راه انقلاب است، گفت: وقتی دشمنان دم از مذاکره می‌زند به این معنی است که هنوز درک درستی از مقاومت پیدا نکرده‌اند.

مقاومت، مهمترین راه انقلاب است

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی سپاه استان، حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه استان تهران، شب گذشته، 12 بهمن در مراسم یادواره شهدای پایگاه بسیج ثارالله در مسجد اهل‌بیت(ع) شهر سمنان با اشاره به اینکه دشمن در این گمان بود در صورت نبود سردار سلیمانی معامله قرن را می‌تواند به ثمر برساند اظهار کرد: آنها باید بدانند کسانی چون شهید سلیمانی در مکتب انقلاب و اسلام رشد یافته‌اند و راه شهید سلیمانی ادامه دارد.

وی ادامه داد: حضور میلیونی در مراسم به‌خاک‌سپاری شهید سلیمانی به جهانیان ثابت کرد که انقلاب اسلامی  همچنان زنده و محبوب است که در این راستا مقاومت مهمترین راه انقلاب است زیرا وقتی دشمنان دم از مذاکره می‌زند به این معنی است که هنوز درک درستی از مقاومت پیدا نکرده‌اند.

حسن‌زاده افزود: شهید سلیمانی دو دهه در منطقه شکست را به دشمنان تحمیل کرد و امروز راهش ادامه دارد که بر این اساس راهپیمایی میلیونی مردم عراق در راستای اخراج آمریکا از منطقه بود که این ترس دشمنان، موجبات شهادت شهید سلیمانی را فراهم آورد.

انتهای پیام
captcha