گشایش نمایشگاه قرآن و عترت استان کرمان
کد خبر: 3876186
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰

گشایش نمایشگاه قرآن و عترت استان کرمان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت کرمان امروز با حضور رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی با برپایی ۱۱۰ غرفه در حسینیه ثارالله کرمان گشایش یافت.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدرضا علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در مراسم افتتاح چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان کرمان گفت: نمایشگاه قرآن و عترت استان بعد از گذشت چهارده دوره، اکنون به مطالبه جامعه به‌ویژه گروه‌های فرهنگی و قرآنی استان تبدیل شده است.

وی افزود: نمایشگاه قرآن و عترت مهم‌ترین و بزرگترین رویداد فرهنگی و قرآنی با رویکرد تبلیغی و ترویجی است که تلاش بر جذب اقشار مختلف به این کتاب انسان‌ساز دارد.

علیزاده فراهم‌کردن زمینه‌ای جهت تعامل بیشتر فعالان قرآنی، استفاده و بهره‌برداری از ظرفیت‌های متعهد نهادها و مؤسسات و مجامع قرآنی برای ترویج فرهنگ قرآنی و آشنایی آحاد مردم در گروه‌های کودکان و نوجوان و جوانان را از دیگر اهداف نمایشگاه عنوان کرد.

مدیرکل ارشاد کرمان اظهار کرد: چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان کرمان در ۵ هزار مترمربع فضا شامل ۱۱۰ غرفه دایر شده است. ۵۰ غرفه فروش کتاب و نرم‌افزار و قلم‌های قرآنی از ناشران استان‌های تهران، قم، اصفهان کرمان، ۱۵ غرفه حجاب و عفاف، ۲۵ غرفه مؤسسات و نهادهای قرآنی، ۱۰ غرفه در بخش‌های مختلف هنری و غرفه‌های ویژه کودک و نوجوان در این نمایشگاه دایر است.

یادآور می‌شود، چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم و عترت استان کرمان از امروز به مدت یک هفته صبح‌ها از ساعت 9 صبح تا 12:30 و عصرها از ساعت 15:30 تا 21 پذیرای علاقه‌مندان است.

انتهای پیام
captcha