راهپیمایی 22 بهمن باشکوه و منحصر به فرد برگزار شود
کد خبر: 3877135
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵

راهپیمایی 22 بهمن باشکوه و منحصر به فرد برگزار شود

گروه سياست و اقتصاد ــ امام جمعه قزوين گفت: در 22 بهمن امسال نیز مردم همانند سال‌های گذشته و حتی بهتر، پای کار خواهند آمد و در چهلمین روز شهادت سردار شهید سلیمانی، حماسه منحصر به فردی در این روز خلق خواهند کرد.

راهپیمایی 22 بهمن باشکوه و منحصر به فرد برگزار شود

به گزارش ايكنا از قزوين، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوين در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی(ص) برگزار می‌شود، به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در 22 بهمن انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و رژیم منحوس شاهنشاهی ساقط شد و به فرموده امام خمینی (ره) در چنین روز فرخنده‌ای حق بر باطل و جنود رحمانی بر اولیاء شیطان و حزب‌الله بر طاغوت غلبه کرد و حکومت عدل اسلامی مستقر شد و دست انتقام حق از آستین ملت رزمنده ایران بیرون آمد.

وی بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ملت سربلند و دشمنان سرافکنده شدند؛ پرچم اسلام برافراشته شد و پرچم کفر و ذلت در مقابل اجانب سرنگون شد و امروز همه باید تلاش کنیم تا پرچم کفر همیشه سرنگون بماند و دستی که بخواهد این پرچم را دوباره سربلند کند، باید شکسته شود.

آیت‌الله عابدینی با اشاره به در پیش بودن راهپیمایی 22 بهمن، عنوان کرد: بحمدالله هر سال حماسه‌ای نو آفریده می‌شود و هر سال قوی‌تر از سال گذشته راهپیمایی 22 بهمن برگزار می‌شود، در حالی که دشمنان تبلیغات منفی انجام می‌دهند و مردم را با تحریم و گرفتاری مواجه کرده‌اند تا مردم را سست کنند اما ملت ايران عهد و پیمان خود را فراموش نکرده و همواره پای کار خواهند بود.

وی تأکید کرد: در 22 بهمن امسال نیز مردم همانند سال‌های گذشته و حتی بهتر، پای کار خواهند آمد و در چهلمین روز شهادت سردار شهید سلیمانی، حماسه منحصر به فردی در این روز خلق خواهند کرد.

مردم پاکدست‌ها را راهی مجلس کنند

امام جمعه قزوین با اشاره به درپیش بودن انتخابات مجلس عنوان کرد: نماینده‌ای که با رای مردم انتخاب می‌شود اما فقط به دنبال کسب منافع خود در مجلس است خیانتکار است. نماینده مجلس باید با فساد نزدیکان و اطرافیان خود بجنگد و در مقابل فساد بایستد.

وی خطرنشان کرد: اگر در انتخابات رضای خدای متعال و ارزش‌های الهی و عدالت و خون شهدا و آینده انقلاب را درنظر گرفتیم و به فرموده رهبری نماینده‌ای انقلابی را انتخاب کردیم، می‌توانیم در روز قیامت سربلند باشیم.

خطیب جمعه قزوین افزود: ساده زیستی نماینده‌ها مورد توجه قرار گیرد، قرار نیست نماینده‌ای که به مجلس می‌رود، خودش و همه اطرافیانش به پول و ثروت برسند؛ اگر نماينده‌ای پاک باشد، بعد دوران نمایندگیش باید بدهکار باشد نه اینکه ثروت اندوخته باشد.

وی خاطرنشان کرد: نماینده واقعی کسی است که هیچ وقت تحقیر را نپذیرد و خود را ذلیل و خوار نكند و حقیقتاً از مسئولان و وزرا کار بخواهد و همواره در خدمت به مردم باشد و هیچ چیز مانع او نشود که مسیر خدمتش را تغییر دهد.

انتهای پیام
captcha