شهید سلیمانی عرفان را با حماسه درآمیخت
کد خبر: 3877722
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۵

شهید سلیمانی عرفان را با حماسه درآمیخت

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه شیراز با بیان اینكه عرفان شهید سلیمانی، عرفان جهادی است، گفت: شهید سلیمانی عرفان را با حماسه آمیخت و در مكتب آن حماسه عرفان، مدیریت،‌ تدبیر و شجاعت جمع شده است.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین جواد نیری، مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه شیراز شب گذشته، 20 بهمن‌ماه در مراسم گرامیداشت اربعین شهادت سیدالشهدای مقاومت، حاج قاسم سلیمانی كه در مسجد جامع این دانشگاه برگزار شد، سخنان رهبر معظم انقلاب درباره مالك‌اشتر انقلاب را یادآور شد و گفت: مكتب سلیمانی، مكتب شهادت و ایثار است.

وی با تصریح اینكه عرفان شهید سلیمانی، عرفانی جهادی است، افزود: دو نوع عرفان نظری و عملی داریم كه عرفان عملی برای این است كه در باغ معرفت به روی انسان باز شود.

نیری با تأكید بر اینكه شهید سلیمانی عرفان را با حماسه آمیخت و در مكتب آن حماسه عرفان، مدیریت،‌ تدبیر و شجاعت جمع شده است، گفت: امروز بیشتر از هر روز دیگری به حاج قاسم سلیمانی محتاجیم.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه شیراز در ادامه با بیان اینكه به‌مناسبت گرامیداشت چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی برنامه‌های متنوعی در این دانشگاه تدارك دیده شد، گفت: دستگاه‌های مختلفی نیز در برگزاری این برنامه‌ها ما را یاری دادند.

وی برپایی نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه شیراز درخصوص انتخابات، كتابت آیات جهاد و شهادت قرآن كریم، روایتگری و بازخوانی خاطرات شهدا در قالب یك یادواره شهدا را از جمله این برنامه‌ها برشمرد.

نیری با بیان اینكه سردار سلیمانی مرد مجاهدی بود كه حسن ختام اعمالش شهادت بود، گفت: علاوه بر این برنامه‌ها عصر شعر مقاومت نیز توسط بانوان كانون آفتاب حوزه هنری برگزار شد و همچنین یك مسابقه در 6 رشته هنری نیز به یاد سردار سلیمانی برگزار می‌شود.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه شیراز در ادامه با یادآوری اینكه شهید حاج قاسم سلیمانی همه معادلات دنیا را به هم زد، گفت: او یک مرد مجاهد بود كه 40 سال مجاهدت کرد و غبار دنیا بر لباس مجاهدت او ننشست.

انتهای پیام
captcha