اقتدار نظام اسلامی را به رخ مستکبران عالم بکشیم
کد خبر: 3877837
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵

اقتدار نظام اسلامی را به رخ مستکبران عالم بکشیم

استاندار قزوین و نماینده ولی‌فقیه در استان در پیام مشترک خود ضمن دعوت از مردم برای حضور با شکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن تأکید کردند: مردم قزوین با حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اقتدار نظام اسلامی را به رخ مستکبران عالم کشیده و امیدبخش مستضعفان جهان خواهند بود.

اقتدار نظام اسلامی را به رخ مستکبران عالم بکشیم

به گزارش ایکنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین و هدایت‌الله جمالی پور استاندار قزوین در پیامی مشترک تأکید کردند: با حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اقتدار نظام اسلامی را به رخ مستکبران عالم کشیده و امیدبخش مستضعفان جهان باشیم.

متن پیام به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
تقارن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ایام چهلمین روز شهادت سردار رشید اسلام، سپهبد قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همرزمان شهیدشان، روحیه مقاومت و آزادگی را بیش‌ازپیش در میان ملت با بصیرت ایران زنده کرده است.

سیلی‌های پی‌درپی کشور‌های منطقه به آمریکا به‌زودی بساط این مستکبر غاصب را از منطقه جمع خواهد کرد آن‌چنان که طرح احمقانه و از پیش شکست‌خورده معامله قرن منجر به اضمحلالِ هرچه زودتر صهیونیست‌ها خواهد شد و «نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِیبٌ».

این‌جانبان از یکایک مردم شریف و انقلابی استان قزوین دعوت می‌کنیم، با گرامیداشت یاد و نام بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و در لبیک به رهبر معظم انقلاب، همچون سال‌های گذشته بار دیگر وحدت و اقتدار ملت ایران را با هر گرایش و سلیقه‌ای به نمایش گذاشته و با حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اقتدار نظام اسلامی را به رخ مستکبران عالم کشیده و امیدبخش مستضعفان جهان باشیم.

عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین
هدایت‌الله جمالی پور استاندار قزوین

انتهای پیام
captcha