سردار سلیمانی ناظر حماسه‌آفرینی ما در روز 22 بهمن‌ماه خواهد بود
کد خبر: 3877852
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴

سردار سلیمانی ناظر حماسه‌آفرینی ما در روز 22 بهمن‌ماه خواهد بود

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: بی‌شک سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی به‌عنوان سردار بین‌المللی جهان اسلام در راهپیمایی امسال ناظر حماسه‌آفرینی ما در روز 22 بهمن‌ماه خواهد بود.

سردار سلیمانی ناظر حماسه‌آفرینی ما در روز 22 بهمن‌ماه خواهد بود

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، با اشاره به ویژگی‌های راهپیمایی 22 بهمن‌ماه امسال اظهار کرد: به‌طور قطع امسال از هر حیث این راهپیمایی متفاوت‌تر از سال‌های پیش خواهد بود و ما هم امیدواریم واقعاً راهپیمایی متفاوتی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دلیل این اتفاق را می‌توان در کارهای بسیاری دانست که باید انجام دهیم، افزود: امسال ما پروژه بیرون راندن آمریکایی‌ها از منطقه را خواهیم داشت؛ افغانستان، سوریه، عراق و کشورهای مختلف اسلامی برای آمریکا ناامن شده است و این خود یک جشن بزرگ نیاز دارد.

آیت‌الله عابدینی تصریح کرد: بی‌شک سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی به‌عنوان سردار بین‌المللی جهان اسلام در راهپیمایی امسال ناظر حماسه‌آفرینی ما در روز 22 بهمن‌ماه خواهد بود.

این مسئول با اشاره به حضور پرشور مردم در این جشن بزرگ انقلاب تأکید کرد: راهپیمایی بیست‌ودو بهمن‌ماه سال جاری بی‌شک با صلابت تر از هر سال دیگری برگزار خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین تأکید مقام معظم رهبری در خصوص لزوم قوی شدن خاطرنشان کرد: منظور حضرت آقا از قوی بودن این است که در همه زمینه‌ها مانند عرصه فرهنگ، اقتصاد و نظامی و مهم‌تر از همه وحدت و اتحاد باید قوی شویم و این اتفاق ایجاد شود.

امام‌جمعه قزوین در پایان تأکید کرد: در راستای قوی شدن همه‌جانبه باید تلاش کنیم قدرت خود را بیش از قبل افزایش دهیم.

انتهای پیام
captcha